hoi,
ik zit in redelijk dezelfde situatie en weet hoe moeilijk het is om elke keer weer afscheid te moeten nemen...
Sinds 11maanden heb ik verkering met een schotse. De 2.5jaar daarvoor was ze mn soulmaatje en ondanks dat we elkaar in die 2,5jaar maar 1keer gezien hadden (ze heeft 1.5jaar in nieuw zeeland gewoond) wist ik al vrij snel tijdens onze relatie dat ik naar schotland zou emigreren. Het voelde vanaf het begin zo goed en ik wist vanaf dag1 dat ik haar nooit meer kwijt wilde. We zijn in de herfst voor 3maanden naar Amerika geweest voor vrijwilligerswerk en rondreizen, en de liefde is alleen maar dieper gegroeid.
Na amerika (half december)was het nog moeilijker om afscheid te moeten nemen en toen hebben we een datum geprikt dat ik over zou komen: 2maart!!

Ik ben niet de meest georganiseerde persoon en net als jij wilde ik het liefst het vliegtuig pakken en thats it, maar er zijn wel wat dingetjes te regelen. Maar de hoveelheid valt best mee en op deze site is veel hulp te vinden!
Een voordeel voor mij is dat ze in Edinburgh woont, een stad waar ik me helemaal thuis voel! Dat zou moeilijker zijn geweest als ze in een dorpje zat, maar misschien zie jij een dorp juist als een voordeel.
Ik ben altijd al aan het reizen geweest en weet daardoor uit ervaring dat ik mn weg wel vind in andere landen. Mijn omgeving had ook niet verwacht dat ik in nederland zou blijven, ook dat maakt het makkelijker voor me.
Tja, of je hier nou wat aan hebt.....

Ik zou zeggen, ga er voor langere tijd langs, maar of je ook gelijk je *snif* hondje al mee moet nemen?
en vergeet niet.. in het ergste geval kan je altijd weer terug