Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 20:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Mys stelt zich voor
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Mys stelt zich voor  (gelezen 1235 keer)
Mys
Gast
« Gepost op: 18 Feb 2007, 13:23 »

bagpiper

Goeie middag to youall. Ik wil mezelf ook hier even voorstellen, Ik ben Mys bijna 47 en heb een ontzettende voorliefde voor de UK en vooral Schotland. Ik rijd al een paar jaar motor en heb dit jaar Schotland bezocht  op de motor omdat ik Engeland al diverse keren had doorkruist. tongue3

De taal,het land ,de mensen je moet er gewoon van houden. Mijn gedachten zijn vooral bezig met hoe ik eventueel in de nabije toekomst misschien wel naar dit land kan vertrekken... Vragen over leven en werken zijn dus volop aanwezig bij mij..en hoop dus wat antwoorden hier te vinden.

Mijn kids zijn al zelfstandig 22,19 en bijna 17...en delen mijn passie gedeeltelijk.

Voor nu ga ik eerst eens een hoop lezen hier.......

See you

Mys sunny

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Feb 2007, 13:44 »

welkom hier en veel leesplezier!

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Feb 2007, 13:51 »

Welkom op het forum  wave
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 18 Feb 2007, 16:04 »

Hoi Mys, Welkom op dit uitgebreide en zeer informatieve forum! We zijn echter hooglijk verbaasd dat je in Schotland wilt wonen. Joh! Wie wil dat nu eigenlijk??!? tongue3

Deel je belevenissen met ons?
Teije
Administrator
*

« Antwoord #4 Gepost op: 18 Feb 2007, 19:51 »

Welkom op het forum Mys en wanneer je bepaalde informatie niet vind, gil gerust hoewel we (nog net) niet alle antwoorden weten.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 18 Feb 2007, 20:32 »

Welkom Mys,en veel plezier,want behalve Schotland delen de meesten op dit forum ook een beetje dezelfde humor laughing7,dus veel gniffelplezier tijdens het lezen wave
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 19 Feb 2007, 01:13 »

Welkom op het forum Mys. wave
Hier zitten er nog enkeel die Schotland graag bezoeken op 2 wielen. Aye

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Mys
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 19 Feb 2007, 07:45 »

sunny

Thanksssssss voor jullie reacties... weet gewoon niet waar ik moet beginnen met lezen  tongue3..heb nl niet heel veel tijd want overdag zit ik  al 5 dagen per week op mijn werk ..maar moet gewoon gaan lukken...Tongue

Glaasje whisky erbij...muziekje op...en dan lezen............Hoop en verwacht mezelf hier helemaal "thuis" te voelen bagpiper

Scotland staat igv weer op mijn verlanglijstje om te bezoeken op de motor. Vorig jaar ben ik begin juni geweest vraag me wel af welke tijd het mooiste is om te rijden, ik heb nl van sneeuw tot ongeveer 13 graden gehad.

maar Duty calls..

see you
mary
Schotland fan

Mary Street...bestaat echt

« Antwoord #8 Gepost op: 19 Feb 2007, 10:25 »

welkom Mys,en zolang de "grote stap"van verhuis niet is gezet,hier met z'n allen samen dromen en plannen maken doet ook deugd......
Roald
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 19 Feb 2007, 11:18 »

welkom Mys,en zolang de "grote stap"van verhuis niet is gezet, hier met z'n allen samen dromen en plannen maken doet ook deugd......

Ook welkom van mij, Mys (dat spreek je uit als Meis ? Of toch als Mies ?). Het dromen en plannen maken heeft trouwens ook nog een ander effect: ik woon er, en mooie landschappen zien en leuke mensen ontmoeten went gauw (zoals Donside Hans en Driekje vast kunnen beamen). Dit forum wijst me er af en toe op dat dat eigenlijk toch niet vanzelfsprekend is.

Begrijp ik het goed dat je dit jaar al op de motor door Schotland bent getoerd ? In de weliswaar afwezige winter ? Of heb je toch nog in de sneeuw rondgereden. Of ... ben je er nog niet aan gewend dat we al weer 7 weken in een nieuw jaar zitten laughing7.

Live and let live
Mys
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 19 Feb 2007, 18:14 »

Ook welkom van mij, Mys (dat spreek je uit als Meis ? Of toch als Mies ?). Het dromen en plannen maken heeft trouwens ook nog een ander effect: ik woon er, en mooie landschappen zien en leuke mensen ontmoeten went gauw (zoals Donside Hans en Driekje vast kunnen beamen). Dit forum wijst me er af en toe op dat dat eigenlijk toch niet vanzelfsprekend is.

Begrijp ik het goed dat je dit jaar al op de motor door Schotland bent getoerd ? In de weliswaar afwezige winter ? Of heb je toch nog in de sneeuw rondgereden. Of ... ben je er nog niet aan gewend dat we al weer 7 weken in een nieuw jaar zitten laughing7.

Nee ben er vorig jaar juni geweest he tongue3 en mijn  naam spreek je uit als Miss(engels). En ja dromen is leuk maar ben toch van plan om er geen bedrog maar werkelijkheid van te maken ... icon_sunny
Mys
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 19 Feb 2007, 20:17 »

Welkom op het forum Mys. wave
Hier zitten er nog enkeel die Schotland graag bezoeken op 2 wielen. Aye

sunny en zijn jullie al ervaren  motorrijders tongue3.. en wat voor soort motoren rijden jullie ?? en welke gebieden van  Schotland hebben gezien??

please tell me more wave
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 20 Feb 2007, 10:44 »

sunny en zijn jullie al ervaren  motorrijders tongue3.. en wat voor soort motoren rijden jullie ?? en welke gebieden van  Schotland hebben gezien??

please tell me more wave
Ruim 20j dat ik met 2-wielers rij. Zo'n 17j dat we op reis trekken op die manier (Frankrijk, Ierland, Scandinavië en de UK). Vorig jaar een rondreis gemaakt doorheen Schotland. Sinds 2002 rijden we met een Yamaha FJR1300.
zie ook: http://www.lucsa1.be/Schotland2006/schotland.2006.htm

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Mys
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 22 Feb 2007, 08:15 »

Ruim 20j dat ik met 2-wielers rij. Zo'n 17j dat we op reis trekken op die manier (Frankrijk, Ierland, Scandinavië en de UK). Vorig jaar een rondreis gemaakt doorheen Schotland. Sinds 2002 rijden we met een Yamaha FJR1300.
zie ook: http://www.lucsa1.be/Schotland2006/schotland.2006.htm

WoW heb jullie dagboek doorgelezen van de laaste vakantie en de foto's bekeken....was even helemaal weg notworthy..
Zo als het er nu voorstaat bij mij ga ik  eind augustus weer naar Schotland . Ik rij zelf op een ZX9 kawasaki. Ben ook al naar Duitsland Oostenrijk  Italie en natuurlijk Engeland en Schotland geweest op  2 wielen tongue3

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Mys stelt zich voor
Ga naar: