Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 20:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Mys stelt zich voor
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Mys stelt zich voor  (gelezen 1235 keer)
Mys
Gast
« Gepost op: 18 Feb 2007, 13:23 »

bagpiper

Goeie middag to youall. Ik wil mezelf ook hier even voorstellen, Ik ben Mys bijna 47 en heb een ontzettende voorliefde voor de UK en vooral Schotland. Ik rijd al een paar jaar motor en heb dit jaar Schotland bezocht  op de motor omdat ik Engeland al diverse keren had doorkruist. tongue3

De taal,het land ,de mensen je moet er gewoon van houden. Mijn gedachten zijn vooral bezig met hoe ik eventueel in de nabije toekomst misschien wel naar dit land kan vertrekken... Vragen over leven en werken zijn dus volop aanwezig bij mij..en hoop dus wat antwoorden hier te vinden.

Mijn kids zijn al zelfstandig 22,19 en bijna 17...en delen mijn passie gedeeltelijk.

Voor nu ga ik eerst eens een hoop lezen hier.......

See you

Mys sunny

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Feb 2007, 13:44 »

welkom hier en veel leesplezier!

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Feb 2007, 13:51 »

Welkom op het forum  wave
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 18 Feb 2007, 16:04 »

Hoi Mys, Welkom op dit uitgebreide en zeer informatieve forum! We zijn echter hooglijk verbaasd dat je in Schotland wilt wonen. Joh! Wie wil dat nu eigenlijk??!? tongue3

Deel je belevenissen met ons?
Teije
Administrator
*

« Antwoord #4 Gepost op: 18 Feb 2007, 19:51 »

Welkom op het forum Mys en wanneer je bepaalde informatie niet vind, gil gerust hoewel we (nog net) niet alle antwoorden weten.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 18 Feb 2007, 20:32 »