Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 20:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: hya schotland fans....
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: hya schotland fans....  (gelezen 817 keer)
jolanda
Gast
« Gepost op: 13 Feb 2007, 21:04 »

Ik ben Jolanda(30) moeder van een dochter (5 jaar) en partner van welja een echte Schot...... bagpiper
Wij willen waarschijnlijk naar mijn (bijna) man(31) zijn geboorteland verhuizen...
En omdat ik wilde gaan kijken voor huizen kwam ik heel toevallig op deze site terecht...
Heb nog niet alles doorgenomen maar dacht als ik me voorstel dan komt de wegwijs vanzelf wel...
Ik ben al meerdere malen in Schotland geweest en eerlijk gezegd is het voor mij geen vakantieland, altijd maar naar die en die langs gaan en aangezien er ook wat familie verder van Aberdeen wonen is je tijd zo op, en moet je alweer terug naar Nederland.
Maar ik ben er altijd met veel plezier, en onze dochter vind het ook weer geweldig als we naar haar neefje en nichtjes gaan...
Als ik weer weet dat we gaan moet ik echt effe een beetje lijnen want ik prop daar altijd wel een paar kilootjes extra in me buikkie.....
Mark (mijn partner) werkt in schotland dus hij neemt geregeld lekkere dingen mee.... ja erg slecht. tongue3

Hoop dat ik veel plezier op deze site mag beleven maar als jullie net als de Schotten zijn zal dat zeker wel lukken...

Groetjes Jolanda
Lies
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Feb 2007, 21:21 »

Hoi Jolanda,

van harte welkom op dit Schotlandfanatenforum en we wensen je hier veel klets en kijkplezier Kilt

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 13 Feb 2007, 21:48 »

Hallo Jolanda,gezellig,weer een (bijna laughing7 )emigrant erbij.Voordeel hoor ,als je man Schot is.Hebben we een echte ervaringsdeskundige  laughing7 erbij.  icon_thumleft Hoop dat je veel plezier met ons beleeft.

mooie klikurlavatar,Lies wave
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 13 Feb 2007, 22:18 »

Welkom op het forum!  wave
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 14 Feb 2007, 08:52 »

Hallo Jolanda,
Ook van mij van harte welkom en nog veel plezier hier.

Teije
Administrator
*

« Antwoord #5 Gepost op: 16 Feb 2007, 20:25 »

Hoi Jolanda,

ook welkom op het forum en het lijn-probleem dat je beschrijft kennen we heel goed, zeker als we een paar dagen bij Schotse vrienden zijn geweest. Straks ben je alleen nog in je vakantie in Nederland en moet je gedwongen tijdens je vakantie lijnen...
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: hya schotland fans....
Ga naar: