Ik ben Jolanda(30) moeder van een dochter (5 jaar) en partner van welja een echte Schot......

Wij willen waarschijnlijk naar mijn (bijna) man(31) zijn geboorteland verhuizen...
En omdat ik wilde gaan kijken voor huizen kwam ik heel toevallig op deze site terecht...
Heb nog niet alles doorgenomen maar dacht als ik me voorstel dan komt de wegwijs vanzelf wel...
Ik ben al meerdere malen in Schotland geweest en eerlijk gezegd is het voor mij geen vakantieland, altijd maar naar die en die langs gaan en aangezien er ook wat familie verder van Aberdeen wonen is je tijd zo op, en moet je alweer terug naar Nederland.
Maar ik ben er altijd met veel plezier, en onze dochter vind het ook weer geweldig als we naar haar neefje en nichtjes gaan...
Als ik weer weet dat we gaan moet ik echt effe een beetje lijnen want ik prop daar altijd wel een paar kilootjes extra in me buikkie.....
Mark (mijn partner) werkt in schotland dus hij neemt geregeld lekkere dingen mee.... ja erg slecht.

Hoop dat ik veel plezier op deze site mag beleven maar als jullie net als de Schotten zijn zal dat zeker wel lukken...
Groetjes Jolanda