Ik lees al minstens 2 weken allerlei interessante issues en kom er nu pas achter dat je je ook kunt voorstellen (of misschien is dit ook wel gewenst)......

In een vorige leven, in de vorige eeuw, was ik eens 14 dagen in Scotland (1994?). Geweldig land met geweldige mensen. De Schotten hebben een hoge - positieve - eigendunk en dat maakt het contact makkelijk (dit herinnerde ik me vooral toen ik een jaar later Ieren meemaakte, die wat onzeker lijken te zijn). Het landschap en de natuur kan ook overweldigend zijn. Schotland kan - in mijn ogen - makkelijk wedijveren met British Columbia en New Zealand.
Nu wonen Paul en ik in Roermond. Paul organiseert hier de Taptoe en we putten idee?n op uit de Edinburgh Tattoo. We waren er in 2003 en gaan in 2007 weer. Taptoe is not my kind of music. Wel waardeer ik de organisatie omtrent dat hele gebeuren. Als we dus naar het prachtige Edinburgh gaan - en ik ga dus braaf mee kijken naar die Taptoe - dan vind ik dat we een paar dagen moeten rondtrekken. Vindt Paul echt geen probleem, die reist ook graag. In 2003 hebben we een paar dagen doorgebracht in de buurt van Glencoe. In Edinburgh was het mooi zomerweer, in het westen was het nogal vochtig. Desondanks hebben we ons goed geamuseerd. Dit jaar twijfel ik nog .... Isle of Mull or Skye. We hebben maar 5 dagen. Intussen heb ik al heel veel informatie vergaart van de site. Vooral de tips voor mooie routes (met dank aan Freebird en anderen) en een - denk ik - goedkope auto, heb ik eraan over gehouden. Bedankt dus voor al die informatie. Ik hoop mijn bijdrage te kunnen leveren

.
Caio,
Nan.