Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 20:23

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Nan stelt zich voor
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nan stelt zich voor  (gelezen 883 keer)
Nan
Gast
« Gepost op: 26 Jan 2007, 13:12 »

Ik lees al minstens 2 weken allerlei interessante issues en kom er nu pas achter dat je je ook kunt voorstellen (of misschien is dit ook wel gewenst)...... Huh

In een vorige leven, in de vorige eeuw, was ik eens 14 dagen in Scotland (1994?). Geweldig land met geweldige mensen. De Schotten hebben een hoge - positieve - eigendunk en dat maakt het contact makkelijk (dit herinnerde ik me vooral toen ik een jaar later Ieren meemaakte, die wat onzeker lijken te zijn). Het landschap en de natuur kan ook overweldigend zijn. Schotland kan - in mijn ogen - makkelijk wedijveren met British Columbia en New Zealand.

Nu wonen Paul en ik in Roermond. Paul organiseert hier de Taptoe en we putten idee?n op uit de Edinburgh Tattoo. We waren er in 2003 en gaan in 2007 weer. Taptoe is not my kind of music. Wel waardeer ik de organisatie omtrent dat hele gebeuren. Als we dus naar het prachtige Edinburgh gaan - en ik ga dus braaf mee kijken naar die Taptoe - dan vind ik dat we een paar dagen moeten rondtrekken. Vindt Paul echt geen probleem, die reist ook graag. In 2003 hebben we een paar dagen doorgebracht in de buurt van Glencoe. In Edinburgh was het mooi zomerweer, in het westen was het nogal vochtig. Desondanks hebben we ons goed geamuseerd. Dit jaar twijfel ik nog .... Isle of Mull or Skye. We hebben maar 5 dagen. Intussen heb ik al heel veel informatie vergaart van de site. Vooral de tips voor mooie routes (met dank aan Freebird en anderen) en een - denk ik - goedkope auto, heb ik eraan over gehouden. Bedankt dus voor al die informatie. Ik hoop mijn bijdrage te kunnen leveren icon_colors.

Caio,
Nan.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Jan 2007, 17:08 »

Nou welkom dan toch? laughing7 laughing7.Het is heel erg leuk om in de rubriek welkom binnen te komen,want dan weet iedereen meteen wie je bent.Nu heb ik inderdaad dat ik denk hoe zat het ook al weer met Nan.Dus nee (nog)niet verplicht,maar zeker? icon_thumleft gewenst.
Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Jan 2007, 17:55 »

wave Hoi Nan, ook van ons hier welkom.
Ik heb het aanmeldingsemailtje even verandert zodat nieuwe leden meteen uitgenodigd worden iets in het welkom-gedeelte te zetten (een perfect idee van onze kalenderleester, waarom was ik er zelf niet opgekomen...  Bonk)
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Jan 2007, 18:00 »

Welkom op het forum!  wave Leuk dat je je (alsnog) voorstelt  icon_thumleft
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Jan 2007, 19:53 »

wave Hoi Nan, ook van ons hier welkom.
Ik heb het aanmeldingsemailtje even verandert zodat nieuwe leden meteen uitgenodigd worden iets in het welkom-gedeelte te zetten (een perfect idee van onze kalenderleester, waarom was ik er zelf niet opgekomen... Bonk)

icon_salut icon_salut
skye
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 26 Jan 2007, 20:15 »

Hai Nan
Ook van mij welkom hier.
Wat betreft die twee eilanden Mull of Skye,  ik heet natuurlijk niet voor niets Skye! Nee, e ven zonder gekheid, wij ijn vorig jaar voor het eerst op Mull geweest, en het was best leuk, maar Skye heeft gewoon meer.

groeten, Skye

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 26 Jan 2007, 23:02 »

Hallo nan,
van harte welkom op het forum, ik lees ook altijd graag het hoe en waarom. En inderdaad leuk als mensen zich toch wel even voorstellen.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Nan stelt zich voor
Ga naar: