Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 20:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Ook het virus te pakken
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Ook het virus te pakken  (gelezen 1336 keer)
Defender M
Gast
« Gepost op: 24 Jan 2007, 16:53 »

Hiya,

Een paar jaar geleden zijn we met de kids (2 dochters nu 7,5 en10,5) beginnen reizen met de defender (110)  en met de tenten. Totnogtoe vooral Frankrijk (ardeche, lot, gard, c?vennes, ...en de alpen).  Daarnaast ook wat Ardennen (Scouts) waar ook daar regen ons zeker niet vreemd is gebleven.  sunny

Reeds jaren is mijn vrouw 'addicted to the UK' en zijn we vorig jaar naar Wales getrokken. Maar dan wel het verlaten gedeelte (centraal) en aan de kanten van Abergwesyn zijn we besmet door een virus.
De symptomen vertaalden zich enkele dagen later in uren zoeken op sites als undiscovered scotland, boeken, landkaarten, wandelkaarten,...van alles wat start in Edinburgh en hoger ligt. Dit gaat nu al een paar maand door en de kids worden een beetje gek van onze bagpipe downloads. Is dit normaal ?  Nee!!!
Asap heeft nu een heel andere betekenis gekregen nl; As Scottish as possible  Scotland face

So...we hebben dan ook jullie forum ontdekt (al een tijdje) en doen nu onze eerste steps om onze reis van 2007 en of 2008 voor te bereiden. We zullen eerst wat browsen in de bestaande draadjes en stellen dan wel onze vraagjes.

happy10 happy10 happy10

cu
m

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Jan 2007, 16:56 »

wave Welkom op het forum!
Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Jan 2007, 17:10 »

welkom op het forum, hopelijk ASAP: een hele leuke vondst!  Klappen
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 24 Jan 2007, 17:18 »

Welkom op het forum. bagpiper

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Ina
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 24 Jan 2007, 17:30 »

De symptomen vertaalden zich enkele dagen later in uren zoeken op sites als undiscovered scotland, boeken, landkaarten, wandelkaarten,...van alles wat start in Edinburgh en hoger ligt. Dit gaat nu al een paar maand door en de kids worden een beetje gek van onze bagpipe downloads. Is dit normaal ? Nee!!!

Welkom, en ja dat is h??l normaal. Aye

Yours Aye for Scotland
Roald
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 24 Jan 2007, 17:35 »

Dacht even dat dit over verkoudheid ging maar dit betreft een heel gezond virus? Aye

Dusss... in Wales loop je een virus op dat er voor zorgt dat je naar Schotland trekt ... wat denk/hoop/verwacht je in Schotland dan voor virus op te lopen ? laughing7

Live and let live
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Jan 2007, 17:37 »

Welkom,ook wij hebben datzelfde virus, en in de winter pluizen we alles na,als er maar het woord schots in voorkomt. tongue3
 Zelfs als iemand zegt "schots en scheef "begin ik al spontaan ?hello2 hello2 stamping grounds en Loch lomond te brullen,dus nee gewoon heel normaal hoor(hier op dit forum is bijna alles normaal als het over schottie gaat)
Er tussendoor zitten we ook boordevol tips etc.,dus vervelen nono
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 24 Jan 2007, 17:39 »

Dacht even dat dit over verkoudheid ging maar dit betreft een heel gezond virus? Aye

Dusss... in Wales loop je een virus op dat er voor zorgt dat je naar Schotland trekt ... wat denk/hoop/verwacht je in Schotland dan voor virus op te lopen ? laughing7
Wat dacht je van het B&B virus????Dat heerst hier in hoge mate  tongue3
Defender M
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 24 Jan 2007, 17:45 »

Amai,

snel forum en zo'n welcome

hartverwarmend

tx
m
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 24 Jan 2007, 18:12 »

welkom hier ook van mij.

Defender M
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 24 Jan 2007, 22:32 »

o ja,

ik ken hier de weg nog niet zo goed en vraag mij af waar ik best een vraagje? 'post' mbt

- hoe lees ik m'n eigen PBs ??nmaal ik ze verstuurde ? (outbox ?, ik vind niet terug, allen de ontavnge berichten? ?

- vragen mbt 'Schotland met kinderen, formules, idee?n, ..'

dank bij voorbaat

grts
m
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #11 Gepost op: 25 Jan 2007, 13:19 »

Er is een topic: Tips en Vragen over? het forumgebruik (Oplossing: Bij je PB's staat boven aan een knop "Postvak Uit")

Er is een topic: Kinderen mee naar Schotland

Roald
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 25 Jan 2007, 14:15 »

Wat dacht je van het B&B virus????Dat heerst hier in hoge mate? tongue3

Nou jaaaaa, ik dacht: als ie in Wales het Schotland-virus oploopt .... dan doet ie hier misschien een tic voor Noorwegen of IJsland op (ik noem maar wat) en dan zijn we 'm kwijt aan een ander forum. Dat kunnen we niet hebben natuurlijk. Maar ja, hoe waarschijnlijk het is dat je hier een virus voor een ander land opdoet ... misschien niet zo'n heldere opmerking ...? Huh Laat ook maar...? Knipoog? laughing7

Live and let live
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Ook het virus te pakken
Ga naar: