Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 19:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: misschien verhuizen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: misschien verhuizen  (gelezen 931 keer)
olivier
Gast
« Gepost op: 11 Jan 2007, 14:48 »

Hallo allemaal

Dit is mijn eerste bericht. Leuk dat er een schotland-forum is. Wij overwegen (heel misschien) om ooit naar schotland te verkassen. We zijn benieuwd naar ervaringen van mensen die dat al hebben gedaan.
Teije
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Jan 2007, 15:16 »

Hallo Olivier,

welkom op het forum. In het gedeelte emigreren (http://www.reizennaarschotland.nl/forum/index.php/board,13.0.html) kun je in ieder geval al een beetje inlezen.
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Jan 2007, 16:19 »

Welkom op het forum, Olivier  wave
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 11 Jan 2007, 18:50 »

welkom hier op het forum.

Freebird
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Jan 2007, 19:42 »

Hoi Olivier, Welkom op dit forum. In Schotland gaan wonen? Zou ik niet doen als ik jou was, hoor. Bonk

Joh! Als je eens wist hoeveel er de overtocht willen maken, schrik je misschien. Ook ik behoor tot die club die uiterlijk over drie jaar naar Schotti"e wil verhuizen om daar de andere helft van mijn leven te slijten. Ik heb al geleerd dat ik met geduld, veel lezen en ervaringen uitwisselen op dit forum al een heel end kom. En er ieder jaar op vakantie gaan om weer bij te kicken en op te laden voor weer een jaartje in Nederland.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 11 Jan 2007, 22:20 »

Welkom Oliver,en ik hoop dat je van dit forum wat opsteekt.En als je iets wilt weten,de emigranten posten ook vaak.Alle kans dat als je een brandende vraag hebt zij zullen antwoorden wave
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: misschien verhuizen
Ga naar: