Auteur Topic: Toch wel curious om eens te werken in Schotland  (gelezen 914 keer)

Offline Tsirapo

• Schotland fan
Toch wel curious om eens te werken in Schotland
« Gepost op: 07 jun 2017, 15:02 »
Hey people!

Ben sinds een dag terug van mijn 2de Schotland reis.
Ditmaal van Glasgow. Hiervoor ben ik reeds eens naar Edinburgh geweest.

Ben momenteel werkzaam in een Belgisch hotel en vraag me af wat best te doen als jonge kerel van 24 jaar. Heb ik Glasgow zelf eens wat hotels binnengestapt om te horen of ze interesse hebben in iemand met een viertal talen in zijn koppie. Heb van andere mensen ook gehoord dat het interessant kan zijn om buiten de stad te gaan werken in een hotel die accommodatie aanbiedt. Dit zou interessant zijn om zonder al te grote kosten toch even te proeven van wat het leven Alba te bieden heeft. Kent iemand een hotel die iemand als mij l  gebruiken met een kamertje vrij?

Heb reeds op dit forum wat door gelezen van wat voor kosten er allemaal komen kijken bij een eventueel verhuis. Voor een jonge Belg met een niet al te grote spaarboek niet zo interessant.

Thx voor jullie feedback!!

Offline Wolfcvd

• Schotland fan
Re: Toch wel curious om eens te werken in Schotland
« Reactie #1 Gepost op: 08 jun 2017, 14:00 »
Hai

In Fort William zoeken de hotels elke zomer voor werknemers.
Dit is een handige website voor banen in The Highlands:
hijobs.net/

Groetjes,
Caroline
For guided walks up Ben Nevis, check: Best Nevis Mountain Guiding

Offline Tsirapo

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 09 jun 2017, 19:57 »
Thx zal zeker eens kijken

Offline Caledonia

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 01 aug 2017, 23:18 »
Glenfinnan house hotel is fantastisch en heerlijk om een zomer door te brengen. Check de website van hotel en wellicht hebben ze iemand nodig. Zijn altijd internationale jongelui aan het werk.

Offline Tsirapo

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 30 sep 2017, 16:53 »
Dank je wel voor de info!

Heb al even niet meer ingelogd op dit forum. Net alle afleveringen van Outlander gekeken.
Ik blijf het een mooi land vinden alsook het taaltje. Lijkt me alleen verdorie moeilijk om Gaelic te leren :p