Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 19:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallokes
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Hallokes  (gelezen 864 keer)
Bram
Gast
« Gepost op: 10 Jan 2007, 00:39 »

Hallokes,

Ik ben Bram uit Belgi? en ben 24 jaar jong. Deze zomer gaan mijn vriendin en ik voor het eerst samen naar Schotland.
Momenteel ben ik deze rondreis aan het voorbereiden omdat we zoveel mogelijk zeld willen plannen en beleven.
Gelukkig is er internet en blijkbaar ook ditr forum dat ik per ongeluk heb aangetroffen.
Als hevige muziekliefhebbers zouden we onze trip trouwens willen combineren met een bezoekje aan T in the Park.
Hopelijk zijn er mensen die dit festival al een keertje bezocht hebben...
In ieder geval, hoe meer ik lees over Schotland, hoe meer ik gefascineerd raak door dit prachtig land.
Ik hoop dat jullie een grote hulp kunnen zijn in het plannen van onze reis.

Groetjes,
Bramstein

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Jan 2007, 08:28 »

welkom op ons forum wave.Het muziekfestival wat jij bedoelt ken ik niet,maar ik hoop dat je met de rest van de info die we hebben verzameld wat kunt bij het plannen van je reis.Vraag en je krijgt antwoord.
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 10 Jan 2007, 09:01 »

Welkom hier op het forum.
Ik ken het zelf ook niet, maar Sas volgens mij wel toch?
Veel plezier hier nog.

Lies
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 10 Jan 2007, 09:22 »

Hoi Bram van harte welkom op dit forum, dit jaar voor het eerst naar Schotland nou prachtig hoor,
geniet alvast van de voorpret hier bagpiper

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #4 Gepost op: 10 Jan 2007, 10:20 »

Hoi Bram, welkom op het forum!  wave

Ja, T in the Park, zelf ben ik er nog nooit geweest maar het is echt enorm tof volgens vrienden. Een beetje te vergelijken met Lowlands, Pukkelpop etc. Enige probleem: de kaarten komen zo af en toe in de voorverkoop (de eerste voorverkoopronde is al geweest) en het verkoopt erg snel uit (binnen een kwartier...). Dus 1 tip: als je heenwilt, hou de website van T goed in de gaten en wees er zo snel mogelijk bij!

En als hevige muziekliefhebbers is Glasgow natuurlijk een must, kun je die leuke bandjes waar je nu dik geld voor moet betalen lekker zien in een kleine zaal voor een paar pond entree, voordat ze doorbreken. Of gewoon naar een wat groter concert, er is echt zoveel te doen 's avonds dat je niet meer weet naar welk zaaltje je toemoet  laughing7
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 10 Jan 2007, 15:49 »

Volgens mij moet je, naast de betrouwbare informatie van "ons" forumfeestbeest Sas, ook de geluiden uit de Pubs in de (oor)gaten houden in elke stad; als er iets klinkt dat je aanstaat, pop dan naar binnen, pak een (half)pint en bekijk de posters van Ceilidhs die er ongetwijfeld gehouden worden en de aangekondigde optredens van de kleine bandjes waar soms absolute juweelstjes tussen zitten. Vaak weet barpersoneel ook wel of er ergens een "Do" of "Gig" is.
Veel plezier, zunne!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallokes
Ga naar: