Auteur Topic: Ervaringen Airbnb?  (gelezen 680 keer)

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
Ervaringen Airbnb?
« Gepost op: 07 mrt 2017, 10:16 »

Citaat van: floortje00 op Gisteren om 10:24

..... In Skye en Edinburgh hebben we wel een Airbnb accomodatie. ...
Groetjes Floor

Zo even in een tussenzin gezien, Airbnb. Doen jullie dat meer en bevalt dat? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit prijs/kwaliteit beter is dan een B&B maar ik zou me kunnen vergissen. Zal ter voorkoming van topicvervuiling dit openen in een apart topic.

Ervaringen Airbnb?

Offline Struner

• Schotland fan
Re: Ervaringen Airbnb?
« Reactie #1 Gepost op: 07 mrt 2017, 10:44 »
Ik heb er wel eens naar gekeken op het platteland. Ik kreeg toen de indruk dat dezelfde accomodatie ook wel op een andere manier werd aangeboden (& al eerder waarschijnlijk).
MVG,
---Peter.

Offline Wolfcvd

• Schotland fan
Re: Ervaringen Airbnb?
« Reactie #2 Gepost op: 08 mrt 2017, 11:55 »
Ik heb 3x gebruik gemaakt van Airbnb, twee ervan in Schotland. Geen slechte ervaring mee gehad. Ja, sommige 'officiele' B&B's adverteren ook op Airbnb, maar er zitten ook veel plekken bij waar mensen gewoon een extra kamer verhuren. Deze plekken zijn vaak niet 'ensuite', maar wel goedkoop! Eentje was helemaal geweldigd: een B&B op een boot in de jachthaven van Troon. Ok, je moest gebruik maken van de jachthaven's toiletten en douches, maar de hut was goed en ontbijt helemaal geweldig! En het was ook goedkoper dan de gemiddelde B&B.
Als je de tijd neemt om een beetje rond te kijken op Airbnb kan je soms hele speciale accommodatie vinden!

Groetjes,
Caroline
For guided walks up Ben Nevis, check: Best Nevis Mountain Guiding