Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 19:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: hallo, ik stel mij ook even voor
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: hallo, ik stel mij ook even voor  (gelezen 926 keer)
kira
Gast
« Gepost op: 05 Jan 2007, 10:23 »

Dag allemaal, hello2

Ik ben Kira en dit jaar gaan we lekker weer naar Schotland!
Vorig jaar voor de eerste keer geweest en dat is natuurlijk heel erg goed bevallen.
Vorig jaar konden we maar 9 dagen maar dit jaar gaan we 18 dagen (excl. boottocht). Vorig jaar zijn we een beetje van het Zuiden via Fort William en Glen Coe naar Skye gereden en toen via de westkust weer een beetje naar beneden.
Elke dag gingen we naar een andere camping dus het was wel heel erg vermoeiend. Tijdens de Schotlandreis was het ook best wel stressen af en toe want ik en mijn vriend wilden een beetje teveel zien in die korte periode hahaha.
Maar goed, de ervaring is er en we gaan dit jaar dus 18 dagen en dan maar eens een paar dagen op een camping blijven. En we willen via Edinburgh via de oostkust naar boven rijden lekker de Highlands in en dan zien we wel. Mijn vriend gaat dit jaar ook voor de TomTom Aye
Dat is in elk geval handig om Newcastle uit te komen en voor de drukkere stukken, voor de rest laten we ons verrassen hoor want dat is toch wel het leukste als je in Schotland bent!!
Nou, iedereen alvast heel veel voorpret met het boeken van jullie reizen naar Schotland!!!

groetjes
Kira
Lies
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 05 Jan 2007, 10:36 »

Hoi Kira,

leuk dat je hier ook bent en we wensen je behalve een goed en gezond 2007 ook van  harte welkom bij al deze Schotland fanaten, veel kijk en leesplezier, heb je vragen nou je krijgt hier vast wel een antwoord

flag  Kilt

lucsa
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 05 Jan 2007, 10:46 »

Welkom Kira op het forum. hello2

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 05 Jan 2007, 12:46 »

Welkom bij de club, Kira  wave
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 05 Jan 2007, 12:48 »

ook een welkom van mij Kira.

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 05 Jan 2007, 17:08 »

welkom kira,snuffel maar wat rond,en als je wat wilt weten .....we gaan ervoor
Teije
Administrator
*

« Antwoord #6 Gepost op: 05 Jan 2007, 17:13 »

Welkom op het forum, Kira.

1 tip voor het gebruik van de tomtom: kies eens voor de optie 'kortste weg' in plaats van de snelste, dan kom je soms op hele onverwachte plekken terecht waar je normaal met het gebruikvan een kaart niet zo snel zou komen.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: hallo, ik stel mij ook even voor
Ga naar: