Auteur Topic: Wandel app  (gelezen 10856 keer)

Offline Light

• Schotland fan
Re:Wandel app
« Reactie #25 Gepost op: 03 jul 2016, 22:29 »
@Anja    en anderen:
Wij hebben de laatste jaren altijd een Sateliet-telefoon bij ons voor noodgevallen (er zijn toch best veel plekken waar je geen bereik hebt/blijkt te hebben...) En met ons ouwe (1999) expeditievehikeltje en onszelf als twee ouwe, krakkemigige besjes, is dat wel 'n veilig gevoel... We huren die Sateliet-telefoon in Nederland.
Qua kaarten maak ik die zelf met behulp van een website. En dat is enorm veel voorpret en daarmee kan ik het terrein al goed 'in kaart brengen'  :D zodat ik veel al in m''n hoofd heb en niet op de kaartlezer hoeft af te gaan, of 't expeditiemonstertje even aan de kant, juiste kaart uit de map en tuffen weer...  :tongue3:
In ons reizende circusautootje zit geen sigarettenaanstekerpunt, dus zijn een paar 'gadgets' (naast ons beider digibetisme) uitgesloten. Telefoons? Een Nokia 3310 en een Motorola type Jurasic Park.  :laughing8:
En toch... waar zijn we allemaal al geweest... in uithoeken van afgelegen glens... Met die -door de jaren- eigen gemaakte kaarten op pietepeuterig praktische schaal weet je elk hobbeltje terug te vinden  :laughing8: En juist DAT (het ware expeditiegevoel) maakt ons intens gelukkig!
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken