Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 Feb 2012, 02:33

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Routes door Schotland, ook GPS-routes  |  Topic: Virtuele tour in noord-west Schotland met foto's en GPS co?rdinaten.
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Virtuele tour in noord-west Schotland met foto's en GPS co?rdinaten.  (gelezen 4316 keer)
jvw
Gast
« Gepost op: 02 Jan 2007, 14:14 »

Toevallig liep ik een tijd geleden tegen de volgende site aan: http://www.remote.org/frederik/roadhog/scotland/
Waanzinnig leuke site waarop je zelf aan kan geven waar je naar toe wilt, onderaan worden de GPS co?rdinaten getoond.
Echt een aanrader!!
egberto
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 02 Jan 2007, 21:16 »

Leuke site.
ik heb snel even gekeken en het is alsof ik weer de rit rij.
En net als dit voorjaar was het wat nattig, maar geeft wel een goed gevoel.

BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EgbertO

Motorrijden doe je alleen en alleen met mooi weer
Scotland-lovers
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 08 Jan 2007, 19:50 »

Helaas is de camera aan de auto vastgezet: je ziet alleen de zaken (lees asfalt) recht vooruit. Het idee vind ik wel leuk
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 09 Jan 2007, 19:31 »

Heb net de route Lochinver ~ Stoer bekeken die we in 2005 met de Freebird (camper) hebben gereden. Als chauffeur herkende ik de route, kon huizen en de afslag naar de Camping in Clachtoll vorospellen en ook kreeg ik hetzelfde gevoel dat ik toen had icon_thumleft Aye laughing7 laughing8 Aye

Ach.... nog maar 142 nachtjes slapen drunken_smilie
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 09 Jan 2007, 23:27 »

Man zo poetisch als jij dat toch weet te brengen! Ik ruik de bleubells al. laughing8
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Routes door Schotland, ook GPS-routes  |  Topic: Virtuele tour in noord-west Schotland met foto's en GPS co?rdinaten.
Ga naar: