Auteur Topic: Kosten apppartement huren  (gelezen 33662 keer)

Offline Lisa

• Schotland fan
Kosten apppartement huren
« Gepost op: 25 okt 2014, 15:11 »
Hallo,

zoals ik in een eerder onderwerp al aankondigde, ben ik me aan het oriƫnteren op wonen in Schotland (Glasgow).

Nu houd ik ook een beetje de huurhuizen in de gaten, maar ik krijg na uren googlen nog niet een heel duidelijk beeld van de kosten. Kunnen jullie me helpen?

- Maandelijkse huur: 300-350 (per kalendermaand)
- council taxes: 1100-1250 per jaar

Dat is eigenlijk wat ik weet. Nu heb ik ook gelezen dat je iets van tv-rechten moet betalen, maar dit was iets van 10 pond per maand toch? Kunnen jullie me helpen met wat inzichten in de kosten voor water-, gas- en elektriciteitskosten? Ik ben geen grootverbruiker, betaal in NL 10 euro voor water en 30 voor gas- en elektriciteit...

En zie ik dan nog iets over het hoofd?

Dankjewel!

Groet, Lisa

Offline Fiona

• Schotland fan
Re:Kosten apppartement huren
« Reactie #1 Gepost op: 26 okt 2014, 11:35 »
80 keer gelezen en maar 1 reactie ( :laughing7:). Lisa, ik heb het je al in een persoonlijk bericht gemeldt: de expertise op dit gebied "zit" ergens anders  :wave:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #2 Gepost op: 26 okt 2014, 22:32 »
80 keer gelezen en maar 1 reactie ( :laughing7:). Lisa, ik heb het je al in een persoonlijk bericht gemeldt: de expertise op dit gebied "zit" ergens anders  :wave:

80 keer gelezen door automatische zoekmachines en fanatieke klikkers? Ben wel benieuwd waar de expertise dan 'zit'  :dontknow:

In ieder geval succes met het uitpluiswerk Lisa! Leuke stad uitgezocht  :thumbsup:

Offline Lisa

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 27 okt 2014, 11:24 »
De expertise zit op een gesloten Facebookgroep.
Alleen kan ik me daar nog niet aanmelden, omdat mijn baas nog niks van mijn plannen weet en ik (heel handig) mijn baas op Facebook heb ;-)

In december ga ik weer terug naar Glasgow, het plan is vanaf dat moment het plan openbaar te maken.

Voor nu zit ik ook te denken aan het huren van een kamer in Glasgow. Ik zie dat redelijk wat volwassen mensen een kamer verhuren. Het is goedkoper (en inclusief alle rekeningen), het is een stuk socialer en ik heb gelijk een reddingboei ;-)

Oh man, ik kan niet wachten tot het zover is...