Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 19:25

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: alsnog even voorstellen...
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: alsnog even voorstellen...  (gelezen 840 keer)
marieke
Gast
« Gepost op: 04 Dec 2006, 10:32 »

Hallo allemaal,
Ik heb al wat berichtjes achtergelaten en kom er wat laat achter dat dit de plek is om me voor te stellen.
Dus bij deze alsnog: ik ben dus Marieke, ben getrouwd met Dennis, en heb 2 kinderen, een meisje van 7, en een jongetje van 5 (die overigens een Keltische naam heeft, nl. Kieran)
We zijn al jaren in de ban van Ierland en er vele keren geweest, en Schotland staat ook al jaren op het verlanglijstje maar omdat we onze vrienden in Ierland toch steeds weer wilden opzoeken, hebben we het? niet eerder gedaan.
Komende zomer gaat het er dan toch eindelijk van komen, en hoe langer ik hier op het forum rondzwerf hoe meer ik er van overtuigd raak dat dat waarschijnlijk lang de laatste keer niet zal zijn!
Wat fijn dat dit forum door velen zo intensief gebruikt word, er is elke dag wel wat nieuws te lezen!
groetjes Marieke
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 04 Dec 2006, 10:37 »

Alsnog welkom dan laughing8 Leuk dat je deze keer echt gaat(laat je door de midge niet? nono weerhouden hoor)Waar ga je naartoe?En hoe /en voor hoelang?
Vragen stellen (en natuurlijk antwoord krijgen sunny ) is een van de leuke dingen van dit forum? hello2
Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 04 Dec 2006, 18:36 »

Hoi Marieke,

we vinden het altijd leuk als mensen zich hier even voorstellen, maar verplicht is het niet. Dus nogmaals: van harte welkom  wave
mmoos
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Dec 2006, 23:28 »

wave
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Dec 2006, 21:52 »

Welkom op het forum marieke. wave

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: alsnog even voorstellen...
Ga naar: