Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 19:23

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen...
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Even voorstellen...  (gelezen 745 keer)
Maxy
Gast
« Gepost op: 03 Dec 2006, 17:54 »

Hallo allemaal!

Ik heb vandaag via Google dit forum gevonden en heb me meteen aangemeld! Ik ben zelf net terug uit Schotland, ik heb 10 maanden stage in Edinburgh gelopen, en ben toen nog maar 5 maanden langer gebleven omdat het erg goed beviel. Hier heb ik ook mijn vriend leren kennen. Ik ben nu terug in Nederland om mijn studie af te ronden, maar ik ben van plan zo snel mogelijk weer terug te gaan en ditmaal voorgoed.

Dit lijkt me een erg leuk forum, vind het leuk om mensen te ontmoeten die net zo gek zijn van Schotland als ik!

Groeten Maxy
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 03 Dec 2006, 18:28 »

Hoi Maxy,
welkom op dit forum.
leuk dat je een supertijd hebt gehad.
Wanneer ben je klaar met je studie?
en kan je gelijk een baan vinden dan?
leuk hoor, vertel maar, dat vinden wij wel leuk om te horen.

Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 03 Dec 2006, 19:43 »

wave Hoi Maxy,

welkom op het forum en hou ons op de hoogte van je emigratie-avonturen, dan hebben anderen er ook wat aan. Als je de zoekfunctie gebruikt kun je al een aantal antwoorden op je andere vragen vinden maar je krijgt ongetwijfeld ook nog meer adviezen.

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 03 Dec 2006, 22:24 »

Welkom op het forum, Maxy  wave
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 03 Dec 2006, 23:30 »

Welkom maxy ik hoop dat je nog wel even hier blijft om ons e.a te vertellen over je reis en werk. flag
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen...
Ga naar: