Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 19:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Schotse bands
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Schotse bands  (gelezen 9085 keer)
Chris
Schotland fan

« Antwoord #50 Gepost op: 05 Sep 2009, 18:06 »

mmmm Cheesy vanaaf naar Scrum,  meer mijn muziek stijl. Er komen tweebandleden van Scrum uit Kampen dus wordt ouderwets gezellie , en een mooiere afsluiting van m`n schotse vakantie kan ik me nu effe niet voorstellen Smiley  Whisky Whisky
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #51 Gepost op: 05 Sep 2009, 18:37 »

mmmm Cheesy vanaaf naar Scrum,  meer mijn muziek stijl. Er komen tweebandleden van Scrum uit Kampen dus wordt ouderwets gezellie , en een mooiere afsluiting van m`n schotse vakantie kan ik me nu effe niet voorstellen Smiley  Whisky Whisky

Leuk, daar speelt Fred Bronius bij. Goeie Piper. Kennen we uit de tijd ( zo'n 30 jr) dat hij nog bij o.a de Amsterdam City speelde.
Heel veel plezier.
Margolia
Chris
Schotland fan

« Antwoord #52 Gepost op: 05 Sep 2009, 18:42 »

anxs , zal ik ik zkers doen Smiley kump goe  bagpiper Whisky Fanatieke Schot
Chris
Schotland fan

« Antwoord #53 Gepost op: 06 Sep 2009, 01:48 »

nou ben geweest en met Fred Bronius gepraat , kan ze misschien naar schotalnd halen als die pub weer open is Smiley. dus die Schotten effe met wat NL / Schots muziek opvoeden Smiley zal leuk zijn .
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Schotse bands
Ga naar: