Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 19:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: emigreren naar schotland
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: emigreren naar schotland  (gelezen 4865 keer)
sylvia
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: 02 Jun 2007, 23:39 »

Ontzettend veel geluk en plezier en alles wat een mens zich wensen kan!!!  Smiley hello2 En natuurlijk zullen jullie de nodige tijd nodig hebben om te wennen enzo. Maar de mensen zijn zo ontzettend aardig en wat ik heb mee gemaakt heel geduldig, dus jullie komen er wel. 

Veel liefs Sylvia ( en ik ga ook emigreren dit jaar dus dat zit wel goed hihihihi )
ina en hans
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 04 Jun 2007, 21:56 »

ik las dat je bij je schotse vriend gaat wonen.  :hello2:GEFELICITEERD hello2
dat heen en weer gependel is niet alleen kostbaar maar het afscheid nemen is natuurlijk elke keer weer een aanslag op je emotie,s.
gr ina en hans
Grasshopster
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 15 Jun 2007, 14:37 »

Ina en Hans

Leuk dat jullie ook de oversteek wagen.

Mijn kinderen waren ook zo trots op hun schooluniform. Er moest meteen een foto naar de oude school gemailed worden.

Nog een tip voor jullie: denk aan het afmelden van de kinderbijslag in Nederland en het aanmelden in UK. Ons was dit totaal ontschoten en we zijn er nog mee bezig.

Succes met de verhuizing.

Ellen
ina en hans
Schotland fan

« Antwoord #28 Gepost op: 15 Jun 2007, 23:06 »

`Bedankt voor de tip.
gr Ina
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: emigreren naar schotland
Ga naar: