Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 18:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: New lass!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: New lass!  (gelezen 1451 keer)
Margriet
Gast
« Gepost op: 13 Nov 2006, 23:11 »

Hullo!

Mijn naam is Margriet, ik ben een derdejaars studente LVO Engels met een enorm zwak voor alles dat met Schotland. te maken heeft. Gek (en triest) genoeg heb ik nog niet het genoegen gehad te verblijven in the area of my affection maar hopelijk komt daar deze zomer verandering in!  Ik ben dan ook van plan schaamteloos gebruik te maken van jullie kennis en ervaringen zodat ik over een paar maanden geheel voorbereid op ontdekking kan gaan! Tips en adviezen wat betreft  bestemmingen en organisatorische aspecten zijn ook enorm welkom!

Groeten,

Margriet.

Lies
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Nov 2006, 23:41 »

Hoi Margriet,

van harte welkom op dit forum en maak jij maar schaamteloos gebruik van de kennis over Schotland van onze leden ze zullen met plezier al je vragen beantwoorden

bagpiper 3some

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Nov 2006, 07:38 »

Welkom op het forum Margriet!
Tips voor bestemmingen zijn er genoeg, qua organisatie: heb je een auto/rijbewijs of ga je met het openbaar vervoer, neem je een tentje mee of slaap je in hostels of wil je wat luxer in een B&B/hotel?? Waar gaat je voorkeur naar uit (natuur/cultuur/kust/eilanden/uitgaan/shoppen (of allemaal  tongue3)).. Tja, voordat wij met onze goede adviezen komen, willen we eerst veel meer van je voorkeuren weten  laughing7
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Nov 2006, 07:47 »

welkom op dit forum Margriet, dus maar gauw op naar Schotland Aye Aye

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Nov 2006, 08:58 »