Hallo allemaal, even vanuit Nederland deze keer: Edinburgh was leuk, de overtocht verliep soepel en in m'n (huur-)huis gaat het ook goed: de nieuwe huurders zijn een stel die voor het eerst gaan samenwonen, en dus zaken als wasmachine en stofzuiger en wat al niet meer prima kunnen gebruiken. Komt dat even goed uit; hoef ik er geen bestemming voor te bedenken of naar de stort te brengen (wat zonde zou zijn want het doet het allemaal nog prima).
Ik ben dus waarschijnlijk al voor de kerst klaar en ga dan misschien alweer voor Oud-en-Nieuw weer weg (zou eerst erna zijn). Kan ik in Engeland of Schotland nog een paar daagjes flierefluiten alvorens weer aan het werk te gaan.
Indrukken van Nederland waren: vol en druk, ook buiten de spits (pas oostelijk van Amersfoort ging ik wat rustiger ademhalen

). Geen of weinig richting aangeven op rotondes (laat staan ervoor). Ook was ik IJmuiden nog niet uit of ik had al weer 3 mensen zien bellen achter het stuur (okee, gebeurt in Schotland ook wel, maar veel minder). En, misschien een beetje gek om half december op te merken: lang licht ! Echt, het scheelt wel een half uur tot drie kwartier, dat het hier langer licht is. Alles is relatief....
Volgende keer dat ik kan inloggen zal dit weekend zijn (als het dan al lukt)

. Teije en Lies: afgelopen weekend in Groningen nog een kleine groene auto gezien met een National Trust for Scotland-sticker erop ? Dat was ik, volgende keer wel even zwaaien hoor !