Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 18:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Top 2000 aller tijden
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Top 2000 aller tijden  (gelezen 2610 keer)
gerdamartijn
Gast
« Gepost op: 06 Nov 2006, 19:26 »

Er kan weer gestemd worden op de top 2000 aller tijden.Nu is de kans om evt Runrig Rapalje etc in de lijst te krijgen? hello2 Vul je 10 meest favoriete nummers uit een lijst in(altijd leuk).Daar staan dus geen schotse bands in,maar aan het eind mag je je eigen artiest invullen? Klappen Voor mij Runrig Loch Lomond Live(vanuit Skye). http://top2000.radio2.nl/ (schijn problemen te hebben met url,maar radio 2 goochelen doet het ook
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Nov 2006, 19:39 »

Done!  hello2 icon_thumleft
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 25 Nov 2007, 10:17 »

Hij is er weer!

http://top2007.radio2.nl/
It Swarte Skiep
Schotland fan

Born to be sheep

« Antwoord #3 Gepost op: 25 Nov 2007, 19:31 »

Er kan weer gestemd worden op de top 2000 aller tijden.Nu is de kans om evt Runrig Rapalje etc in de lijst te krijgen? hello2 Vul je 10 meest favoriete nummers uit een lijst in(altijd leuk).Daar staan dus geen schotse bands in,maar aan het eind mag je je eigen artiest invullen? Klappen Voor mij Runrig Loch Lomond Live(vanuit Skye). http://top2000.radio2.nl/ (schijn problemen te hebben met url,maar radio 2 goochelen doet het ook

Helemaal mee eens , wij gaan ook zeker stemmen en al heeft runrig veel mooie nummers als er meer mee doen , en we stemmen allen op het zelfde nummer (loch Lomond) maken ze mischien een kans.

Dineke.

T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #4 Gepost op: 25 Nov 2007, 20:55 »

Sorry, we hadden allebei al gestemd, en niet aan Runrig gedacht dontknow
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 25 Nov 2007, 21:27 »

Nee, geen Runrig voor mij  tongue3 ..... doe mij maar Levellers, Wolfstone of The Peatbog Faeries  hello2

Wink Albert

Ina
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 25 Nov 2007, 21:39 »

Nee, geen Runrig voor mij  tongue3  Albert
Dacht ik ook altijd maar heb net even hun Loch Lomond beluisterd en bekeken en begin er toch wel een beetje warm voor te lopen

Yours Aye for Scotland
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 25 Nov 2007, 21:54 »

Dacht ik ook altijd maar heb net even hun Loch Lomond beluisterd en bekeken en begin er toch wel een beetje warm voor te lopen

Heb de CD Long distance daar staat Loch Lomond ook op maar ik vind het helemaal niks, hou niet van dat gesgaperige gezang van die band.
Runrig is wel een van de eerste band's die volk & pop/rock gecombineerd speelden, duszz hulde daarvoor ! Klappen
Maar gelukkig smaken verschillen  Wink

The best of Runrig, Long distance

Wie deze CD van mij wil hebben moet het maar zeggen, kan hem zo op sturen, free natuurlijk Aye

Albert

McLeo
Schotland Moderader

visiting Scotland since 1978, FOL 93701

« Antwoord #8 Gepost op: 26 Nov 2007, 12:27 »

Heb de CD Long distance daar staat Loch Lomond ook op maar ik vind het helemaal niks, hou niet van dat gesgaperige gezang van die band.
Runrig is wel een van de eerste band's die volk & pop/rock gecombineerd speelden, duszz hulde daarvoor ! Klappen
Maar gelukkig smaken verschillen  Wink

The best of Runrig, Long distance

Wie deze CD van mij wil hebben moet het maar zeggen, kan hem zo op sturen, free natuurlijk Aye

Albert

Mag ik 'm hebben?? Ik heb daar alleen een slechte kopie van.

Leo

Wij rijden rond in een VW T4 Exclusive camper.
Tonnie
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Nov 2007, 12:31 »

Nee, geen Runrig voor mij  tongue3 ..... doe mij maar Levellers, Wolfstone of The Peatbog Faeries  hello2

Wink Albert

The Levellers komen toch uit Zuid Engeland?  Verward

Schotse toppers:
Oi Polloi !!!  hello2
The Skids
Franz Ferdinand
Snow Patrol (half iers half schots)
 bagpiper
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 26 Nov 2007, 15:04 »

The Levellers komen toch uit Zuid Engeland?  Verward

Ja dat klopt ! uit  Brighton om precies te zijn, even niet aan gedacht  Embarrassed maar dat maakt de muziek er niet minder om.

Oi Polloi & The Skids dat is toch een Punkband, heb er wel is wat van gehoord maar zal het eens opnieuw beluisteren ! laat het nog wel horen  Wink

Albert

macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 26 Nov 2007, 15:08 »

Mag ik 'm hebben?? Ik heb daar alleen een slechte kopie van.

Leo

Is goed Leo, zend me even je adres via de mailbox dan stuur ik hem naar je toe.
Komt ie toch bij een liefhebber terecht.

Albert

Tonnie
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Nov 2007, 15:47 »

Ja dat klopt ! uit  Brighton om precies te zijn, even niet aan gedacht  Embarrassed maar dat maakt de muziek er niet minder om.

Oi Polloi & The Skids dat is toch een Punkband, heb er wel is wat van gehoord maar zal het eens opnieuw beluisteren ! laat het nog wel horen  Wink

Klopt, blijft leuk die Levelleres.

Oi Polloi en The Skids zijn inderdaad punkbandjes.  alien

Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #13 Gepost op: 27 Nov 2007, 07:44 »

Helemaal mee eens , wij gaan ook zeker stemmen en al heeft runrig veel mooie nummers als er meer mee doen , en we stemmen allen op het zelfde nummer (loch Lomond) maken ze mischien een kans.

Dineke.
Net als vorig jaar heb ik mijn lijst van standaard klassiekers weer aangevuld met Loch Lomond van Runrig. Helaas mag je maar 1 eigen keuze toevoegen, want er zijn meer mooie nummers die niet in de lijst staan.

Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #14 Gepost op: 27 Nov 2007, 07:46 »

Wel uitkijken dat Runrig niet geschrapt wordt.
Radio 2 schrapt twee nummers uit Top 2000

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Top 2000 aller tijden
Ga naar: