Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 18:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: Schotse pet
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Schotse pet  (gelezen 1314 keer)
Hanneke
Gast
« Gepost op: 23 Okt 2006, 08:18 »

Wie oh wie kan/wil ons helpen?

Afgelopen zomer heeft onze zoon van 5 op de laaste dag van onze vakantie zijn Schotse pet, waar hij zo verknocht aan was, verloren crybaby2! Heb al gegoogeld en op Marktplaats gekeken maar kan geen kindermaat hier in Nederland vinden.

Wie gaat er de komende tijd naar Schotland en zou voor onze zoon een mooie, Schotse kinderpet bij de Edinburgh Woolen Mill willen meenemen  help?

We horen het graag!

Bart en Hanneke Leenheers
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 23 Okt 2006, 20:09 »

Hallo,

Ik woon in Glasgow en kom vast wel binnenkort wel een Schotse pet tegen;)))) Vorige week, in de herfstvakantie, was ik een paar dagen met mijn dochter in Edinburgh en ben langs deze winkel gekomen, maar ja, daar heb je nu niets meer aan.
Kan je een wat meer precieze beschrijving geven of evt een foto van kind met pet sturen ( evt naar m'n prive -email adres).
Ik hoor (=lees) het wel.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 24 Okt 2006, 13:21 »

Hallo Hanneke,heb 2 adresjes voor je die je misschien kunnen helpen. Niet geschoten is altijd mis? icon_sunny http://www.theworldofscotland.nl/ of http://www.tartanweb.com/ Succes? wave
Hanneke
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 24 Okt 2006, 20:26 »

Hoi Andrea,

Bedankt voor je reactie.
Ja, zou geweldig zijn? hello2 als je dat wilt doen! Ik kan evt. een duidelijke foto naar je sturen. Als je niet wilt dat jou mailadres zichtbaar wordt kun je naar mij een personal message sturen, dan zorg ik dat er een duidelijke foto bij jou terecht komt.

[noot van de administrator (Teije): Hanneke, je moet nooit zomaar je emailadres in een forum neerzetten, dat kunnen anderen ook zien. Zoiets kun je beter via een personal message doen en daarom heb ik je mailadres hier verwijderd[/tt].]
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 24 Okt 2006, 21:50 »

Hallo Teye,

Hoe kom ik nu aan Hanneke's email ? Kun je het aan mijn prive email adres sturen ( die jij vast wel kunt zien) ?
Wat bedoel je met "een personal message" ?
Teije
Administrator
*

« Antwoord #5 Gepost op: 25 Okt 2006, 05:50 »

Hoi Andrea (en Hanneke),

om elkaar een zogenaamde PM (personal message) te sturen klik je op de naam van de ander zoals die naast het bericht staat. Je krijgt dan het profiel van de ander te zien en onderaan kun je kiezen voor "Stuur dit lid een priv? boodschap."

De volgende keer dat diegene dan inlogt komt in het bovenste gedeelte van de indexpagina van het forum te staan "je hebt x aantal persoonlijke berichten, 1 is nieuw"
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #6 Gepost op: 25 Okt 2006, 11:45 »

Citaat
[noot van de administrator (Teije): Hanneke, je moet nooit zomaar je emailadres in een forum neerzetten, dat kunnen anderen ook zien. Zoiets kun je beter via een personal message doen en daarom heb ik je mailadres hier verwijderd[/tt].]

Maar euhm, de emailadressen staan toch ook op iemands profiel (mits degene die optie heeft uitgeschakeld natuurlijk)Huh
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 25 Okt 2006, 16:15 »

Teije,

Bedankt voor het advies en het contact is gelegd.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: Schotse pet
Ga naar: