Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 18:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: 2007 Scottish heritage year
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: 2007 Scottish heritage year  (gelezen 612 keer)
gerdamartijn
Gast
« Gepost op: 20 Okt 2006, 13:20 »

Via een festivalbericht duik je van het ene in het andere, help .Nu heb ik begrepen dat 2007 een heel speciaal schots jaar wordt,waarbij vooral de Hooglanden hun "roots"gaan vieren.Lijkt me slim om met boeken van evt.accomodaties in die streek niet teveel op de bonnefooi te gaan.Kon wel es een heel druk bezochte plek gaan worden? sad1 de schotse hooglanden in 2007? bagpiper
kc
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Okt 2006, 14:14 »

Nu heb ik begrepen dat 2007 een heel speciaal Schots jaar wordt,waarbij vooral de Hooglanden hun "roots"gaan vieren.
schreef Gerda.

Hoezo ? Vertel ! Plannen omgooien (geen Orkneys en noord van Inverness / Ullapool), tickets van optredens bestellen? Huh ipv overzetten tussen de eilanden ?
Ik zit nu met muziek te internetten (via websites van... Albanach, Rapalje, Runrich, Clann an Drumma, Peatboch Faeries : jullie beseffen echt niet wat je een mens aandoet? tongue3 icon_thumleft) en als daar dan nog "een speciaal Schots jaar" bijkomt... help .? Dat wordt plannen en herplannen en opnieuw en opnieuw en...

Koen
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Okt 2006, 16:49 »

Kc lees topic over Runrig  laughing7 wat daar in staat over het rootsjaar heeft hier ook voor de nodige commotie gezorgd.Ik ga de midges trotseren en plan de grote vac rond 18 aug! hello2 happy10 Kijk anders ook op http://www.highland2007.com/
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: 2007 Scottish heritage year
Ga naar: