|
|
McErnootje
Schotland fan
Je zit niet vast waar je zit tenzij je dit besluit
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Okt 2006, 10:01 » |
|
zorgen dat we er bij zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marien
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Okt 2006, 10:37 » |
|
Eh, volgens mij is dat de boerderij waar wij verbleven afgelopen jaar! Die hebben namelijk een grote binnenbak, dus misschien doen ze het daar.
|
|
|
|
|
|
DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!! http://W
|
|
|
|
|
Marien
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Okt 2006, 13:00 » |
|
Klopt dat is vlakbij Mirjam! Ik weet het natuurlijk niet voor de 100% zeker, maar als het daar in de paardenbak is, dan moet je dat buiten ook kunnen horen lijkt me! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 20 Okt 2006, 13:16 » |
|
Historische locatie? Mmmm, misschien de vakantie iets later plannen, lijkt wel me wel kicken....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marien
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Okt 2006, 13:35 » |
|
Als wij dan ook gaan en in hetzelfde huisje verblijven, dan hebben we nog wel 3 slaapplaatsen over!  We gaan hier serieus over nadenken!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marien
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 20 Okt 2006, 13:45 » |
|
Bah, het huisje is dan al geboekt! Nou ja, vanavond maar even verder kijken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirjam
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Okt 2006, 15:04 » |
|
Marien,is dat vlak bij de hollandse B&B in Drumnadochit bij Mirjam??? Wat is dat voor plek,kan je ze dan ook horen zonder te zien(en zonder kaartje als dat evt.niet lukt? En Erno is dat serieus dat je ernaartoe wilt,want ik wilde er ook naar toe,en ik heb een paar opties,waaronder (uiteraard)een forumuitje(samen naar Mirjam&Bert daar slapen en op Zaterdag vanaf 2 uur in de schuur? ) Heb even gespot,maar volgens mij zijn er nog kaarten te krijgen.? En inderdaad, het is bij ons vlakbij. Wij waren eind september een week door Schotland aan het rondtrekken en troffen na afloop op onze computer een heleboel (Britse en internationale) verzoeken om informatie aan voor het weekend van 17/18 augustus 2007. Het duurde even voor we doorhadden waarom mensen allemaal dat weekend hierheen wilden, maar kwamen er natuurlijk vrij snel achter. Ik vrees dat we dus al helemaal vol zitten en de e-mails komen nog steeds dagelijks binnen!! Ik vermoed dat wij niet de enige zijn en dat de meeste B&Bs en huisjes al volzitten. Hadden we het maar eerder doorgehad, dan hadden we er inderdaad een forumweekend van kunnen maken hier! Kaarten zijn er overigens nog volop te krijgen. Groetjes, Mirjam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McErnootje
Schotland fan
Je zit niet vast waar je zit tenzij je dit besluit
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 Okt 2006, 15:04 » |
|
als we ons eenmaal gevestigd hebben daar gaan we ook eens proberen rapalje naar schotland te halen. lijkt me fantastisch misschien wel samen met sassennach en woads etc etc ?  zal wat gaan kosten ook ...... mmm nog ff de staats hier winnen dus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerdamartijn
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 20 Okt 2006, 17:34 » |
|
als we ons eenmaal gevestigd hebben daar gaan we ook eens proberen rapalje naar schotland te halen. Misschien kan je ze nu? naar schotland sturen,ze zoeken nog artiesten rondom de hoofdact? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 20 Okt 2006, 19:44 » |
|
ohhhh wat jammer, ik had er ook graag heen gewild en het mooi kunnen combineren met een forumuitje. is er echt niets nog te regelen mirjam?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerdamartijn
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 21 Okt 2006, 07:25 » |
|
Ok ik heet geen Mirjam(grapje),maar heb gisteren een mail gestuurd naar de tic van drumnadrichit,of ze nog iets van plek hadden.Wordt vervolgd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirjam
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 21 Okt 2006, 11:31 » |
|
ohhhh wat jammer, ik had er ook graag heen gewild en het mooi kunnen combineren met een forumuitje. is er echt niets nog te regelen? mirjam?
Er is helaas niets te regelen met ons B&B, want zoals gezegd, we zitten al helemaal vol. Als we ons huis niet tevens ons bedrijf was, zouden we makkelijker wat extra mensen kunnen laten slapen, maar dat is nu niet mogelijk. Ik heb ook vanochtend bij het locale Tourist Information Centre gevraagd of er nog accommodatie in het dorp is en kreeg als antwoord dat ze iedereen naar www.visitscotland.com verwijzen. Uit informatie over het concert uit de krant hier heb ik nog wel het volgende: Camping will be available at ?5 per person per night and booking is recommended and can be reserved when buying tickets. Bus shuttles will run from Inverness bus station. De TIC raadde aan om Borlum Farm zelf te benaderen voor kampeermogelijkheden: http://www.caravancampingsites.co.uk/highland/borlumfarm.htmWe hopen zelf trouwens ook naar het concert te gaan, samen met Hans & Lucie - forummers die een huisje in Invermoriston hebben, en misschien kunnen we met nog andere forummers afspreken tijdens het concert! Groetjes, Mirjam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 21 Okt 2006, 13:58 » |
|
tja, proberen om iets van een huisje ofzo voor een paar dagen te huren? Uhhhh hoe groot is dat huisje van Hans en Lucy? Ik hoop echt dat het lukt hoor, zal echt wel te gek zijn. Maar ik heb mijn vakantie al vastgelegd voor juni volgend jaar, dit wordt dus een extra weekendje ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 22 Okt 2006, 14:01 » |
|
Wij kiezen toch maar voor de rust, ipv van de drukte rond Runrig (al leek het ons wel reuze gezellig) en zijn nu dus bezig om voor een eerdere datum onze reis te boeken! Dus wij gaan niet mee helaas!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marien
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 22 Okt 2006, 18:11 » |
|
En die midgets zitten daar inderdaad. Alleen hebben wij ze alleen 's avonds gevoeld!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator