Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 18:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Sinterklaas in Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Sinterklaas in Schotland  (gelezen 1136 keer)
Andrea
Schotland fan

« Gepost op: 16 Okt 2006, 17:25 »

Hi ge-emigreerde Nederlanders in Schotland.

Op zondag 19 november komt Sinterklaas naar Schotland, hij zal dit jaar een bezoek brengen aan Bearsden.
Voor meer informatie kan je emailen met Lisette Olsson  olsson@talktalk.net

Misschien zie ik je daar ?

Groet van Andrea
McErnootje
Schotland fan

Je zit niet vast waar je zit tenzij je dit besluit

« Antwoord #1 Gepost op: 16 Okt 2006, 19:26 »

fantastisch sinterklaas in schotland
misschien als we er zelf wonen volgend jaar komen we kijken
veel plezier
Marien
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 17 Okt 2006, 19:28 »

Ik denk dat ik de Sint juist niet zou missen als ik daar zat. Maar ja, dat heeft ook met m'n werk te maken. Al 16 jaar veel te vroeg ieder jaar met die man bezig!

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 18 Okt 2006, 17:02 »

De Sint is een heel leuk alternatief voor de Christmas Madness hier en je kunt je kinderen toch geen extra cadeautjes ronde in december onthouden. Als wij rond 5 december ons "gezellige avondje" met surprises, gedichtjes en fop cadeautjes gehad hebben, zie ik de mensen om me heen stressen voor 25 december.
Op de vraag " Are you ready for Christmas" kan ik dan ook met een lachend gezicht positief antwoorden.

Na een aantal jaren ben ik opgehouden met uit te leggen dat onze kerst toch ook echt op 25 december valt, want Kerst is hier synoniem voor cadeautjes dus hebben wij Kerst op 5 december, ha,ha.
We hebben wel eens op eerste Kerstdag gewandelsden zijn 3 uur geen mens tegengekomen, alleen schapen, die we dan maar "Merry Christmas" wensten.
In augustus zag ik dat een tuincentrum zijn lege plekken van verkochte tuinmeubelen al opvulde met ......kerstbomen en september stond de Christmas Pudding al in de schappen, dus het viel met mijn pepernoten en chocoladeletters eind september nog wel mee ! 
Marien
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 18 Okt 2006, 19:24 »

Wat een toestand toch voor die paar feestdagen!

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 19 Okt 2006, 19:41 »

Ha, ha, een PAAR dagen ?? Op Boxing Day kan je alweer naar de supermarkt en ook de vuilnismannen komen weer langs.
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 20 Nov 2006, 20:40 »

Ik wil jullie even laten weten dat we gistermiddag Sint hebben ingehaald met 126 mensen, waaronder  55 kinderen. Het was een groot succes.
Hij werd met een speciale Politie Limousine met zwaailicht gebracht , want hij was helemaal verdwaald !
De 12 kg perpernoten en chocoladeletters zijn bijna allemaal opgegaan.
Het was heel leuk met zoveel Nederlanders bij elkaar te zijn en te zien dat ook Sinterklaas in Schotland "leeft".
Rapaljefans, we hopen dat je er volgend jaar bij kunt zijn !
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Nov 2006, 22:43 »

Wat een schattig idee? Piper .Heb je er een foto van?
Gwasee
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Nov 2006, 17:55 »

Klappen Echt leuk voor de Hollandse kids in Schotland!

Ik hoop dat het heel gezellig was (maar zo te horen is dat wel gelukt!) en veel plezier op 5 december!!!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Sinterklaas in Schotland
Ga naar: