Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 17:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Muziekfestivals in Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Muziekfestivals in Schotland  (gelezen 1526 keer)
marco
Gast
« Gepost op: 24 Sep 2006, 13:25 »

Wie weet of er goede muziek festifals in Schotland zijn. Wij willen met een vrienden groep in mei of juni naar Schotland. Graag horen we wat ervaringen van andere muziekminnende reizigers! Wij houden van Jazz, Rock en Blues. De muziek willen we ook combineren met outdoor activiteiten, dus eigenlijk een weekje weg met vrienden, maar muziek is wel de basis.

Graag ontvang ik goede tips en/of ervaringen.

Marco
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Sep 2006, 14:37 »

Misschien een ideetje om vanuit Glasgow te gaan outdooren, het uitgaansleven daar qua rock, blues en jazz muziek is erg goed, weliswaar niet altijd in de vorm van festivals, maar ook van gewone optredens van bands etc. kun je meestal kiezen uit tig opties per avond.
Misschien is het West End festival (in juni in Glasgow) iets voor jullie? Of het International Jazz Festival, eind juni/begin juli, ook in Glasgow.
Verder is er nog T in the Park. Schijnt heel leuk te zijn, een groot rockfestival begin juli. Wees wel snel met kaartjes als je naar TitP wilt, want in de eerste verkoopronde waren de kaartjes voor 2007 al heel snel uitverkocht.
Bram
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Jan 2007, 00:46 »

Hallokes,

Als echte muziek-en festivalliefhebbers zouden ook wij een rondreis door Schotland willen combineren meet een bezoekje aan een festival.
Het enige festival op Schotse bodem dat momenteel mijn interesse gewekt heeft, is T in the Park. Dit ziet er een prachtig festival uit (vergelijkbaar met Rock Werchter en Pinkpop ).
Ik vrees helaas dat tickets moeilijk te bemachtigen zijn.
Is er reeds iemand die dit fesitval bezocht heeft? Of eventuuel tips heeft om zeker aan tickets te geraken?

Groetjes,
Bram
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 10 Jan 2007, 08:46 »

Hi Bram, welkom op het forum.
Je kan toch tickets bestellen via het net. dontknow
http://www.tinthepark.com/lineup06.html

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #4 Gepost op: 10 Jan 2007, 10:22 »

Hallokes,

Als echte muziek-en festivalliefhebbers zouden ook wij een rondreis door Schotland willen combineren meet een bezoekje aan een festival.
Het enige festival op Schotse bodem dat momenteel mijn interesse gewekt heeft, is T in the Park. Dit ziet er een prachtig festival uit (vergelijkbaar met Rock Werchter en Pinkpop ).
Ik vrees helaas dat tickets moeilijk te bemachtigen zijn.
Is er reeds iemand die dit fesitval bezocht heeft? Of eventuuel tips heeft om zeker aan tickets te geraken?

Groetjes,
Bram

zoals ik in het welkom-topic al zei: hou de site goed in de gaten en zo gauw de volgende voorverkoopronde start zo snel mogelijk je kaarten proberen te kopen. En meestal vlak voor T komen er veel kaarten weer in de verkoop, helaas dan wel via eBay en betaal je soms 2 x zo veel (en het zijn al niet zulke goedkope kaartjes...)
Bram
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 10 Jan 2007, 12:47 »

Alvast bedankt voor de info ( ook in het welkom-topic )!

Ik weet dat er tickets te koop zijn via de website maar zoals je zegt zullen die vlug uitverkocht zijn. Ik heb gelezen dat de eerste 35 000 tickets in amper 70 minuten uitverkocht waren, dus dat doet het ergste vrezen. Ik hou de website in de gaten en hoop dat ik op het juiste moment op de website aanlog...afwachten dus. In geval iemand weet wanneer de 2de verkoopronde ongeveer begint, dat zou heel waardevolle informatie zijn ;-) Ik probeer e-bay te vermijden want zoals je zei, de tickets zijn al zeker niet van de goedkope kant!!

Groetjes en tot later!!

PS: De optredens in Glasgow zal ik zeker en vast in de gaten houden ;-)
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #6 Gepost op: 24 Feb 2007, 15:03 »

Bram, ben benieuwd of je nog kaartjes hebt weten te krijgen, vanochtend uitverkocht binnen 40  confused2 minuten!
Als het goed is is TITP wel bezig met een capaciteitsuitbreiding, dus mocht je nog niks hebben: aanmelden op de website en duimen draaien!
Bram
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Feb 2007, 14:46 »

Hoi Sas,

Ik heb inderdaad tickets weten te bemachtigen voor TITP! Zaterdagochtend vroeg opgestaan, meteen achter de computer gekropen en na een half uurtje proberen, heb ik tickets voor zaterdag kunnen bemachtigen...wat een strijd!!!! In 40 minuten uitverkocht en het is mij gelukt, ik ben fier ;-)

Zaterdag een bezoekje brengen aan het festival past perfect in ons reisschema!! Drie dagen festival zou financieel en organisatorisch iets te moeilijk worden, dus we zijn heel tevreden!!! The Killers hebben uiteindelijk de ddorslag gegeven bij de keuze van de dag!

Eén probleempje nog...ik heb de tickets betaald met de kredietkaart van een vriend en naar het schijnt kan alleen de kredietkaarthouder de tickets afhalen...ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen! Ik heb reeds een mailtje gestuurd naar ticketmaster om te vragen wat ik nu moet doen....nog eventjes bang afwachten dus!!

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #8 Gepost op: 26 Feb 2007, 17:41 »

Te gek zeg!  hello2
Er spelen leuke bands op vrijdag, zeker ook The View  icon_thumright Fanatieke Schot

Moet je je kaarten ophalen dan ergens? Via ticketmaster.co.uk werden ze bij mij afgelopen jaren thuisbezorgd in Nederland, maar dat waren gewone concertkaarten voor optredens in Glasgow. Misschien dat het bij TitP anders is, of misschien het informeren waard of er een opstuurmogelijkheid is?
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Muziekfestivals in Schotland
Ga naar: