Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 13:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: En ik ga een weekje naar Nederland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: En ik ga een weekje naar Nederland  (gelezen 1254 keer)
Andrea
Schotland fan

« Gepost op: 17 Sep 2006, 17:13 »

Dat is een ander bericht op dit forum, maar donderdag ga ik met de boot van Newcastle naar IJmuiden. Lekker bij de HEMA en V en D neuzen, kleren kopen, naar de supermarkt  en ook  5 december spullen inslaan. Zijn er al chocolade letters ? Ik moet er 80 meenemen voor de Sint intocht hier, eind november . Vorig jaar voor het eerst en een groot succes, hij kwam met 2 Pieten aan in de haven van Troon. Er waren 100 mensen uit heel Schotland !
Marien
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 17 Sep 2006, 18:07 »

De pepernoten liggen al wel volop in de winkels. Op de letters hebben we eigenlijk nog niet op gelet. Houden het in de gaten.

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Sep 2006, 07:14 »

Letters heb ik eigenlijk ook nog niet gezien, wel zakken vol pepernoten idd.

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 21 Sep 2006, 09:01 »

Veel plezier in Nederland, Andrea  icon_thumleft
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 21 Sep 2006, 11:14 »

Hi Sas,

Bedankt en ik ga naar het mooie weer ??

groetjes,

Andrea
masoroso
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Sep 2006, 09:38 »

..mmm net te laat

zwaai je even als je langs de Kompasstraat in IJmuiden rijdt  laughing7 ik heb uitzicht op de boot en hoor elke avond de vrolijke toeters bij het vertrek.

Oh en de V&D is in IJmuiden al een tijdje weg hoor.. maar Haarlem en Beverwijk liggen natuurlijk lekker dichtbij.

Veel plezier!
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 28 Sep 2006, 21:28 »

Ha allemaal,

Ik ben weer terug en heb genoten in Nederland, de aanleiding voor dit tripje was een reunie van de eerste klas lagere school, nu.......44 jaar geleden, een groot succes, mede door het heerlijk weer.

Weer terug met 12 kg pepernoten ( Kruidvat) en 80 chocoladeletters : bij aankomst in IJmuiden vrijdagmorgen al meteen bij Jamin aldaar gekocht, Sint kan nu naar Schotland komen, we verwachten hem op 12 november.

En Masoroso, ik ben dus dinsdag door de Kompasstraat gereden !!!! Ik ben altijd graag op tijd in IJmuiden ( 2.30 dit keer) je weet nooit wat voor drukte je rond Amsterdam kunt verwachten en heb nog even de laatste Eurootjes gespendeerd aan oa bloemen/ planten/krans. (V & D heb ik in Emmen bezocht).

Als ik van Newcastle naar Carlisle rijd, geniet ik van de rust, de uitzichten en voel me dan ook weer rustig worden ( dat ligt niet alleen aan de drukte in NL hoor, maar vooral aan het drukke in mezelf: ik wil altijd zoveel in een paar dagen). Ik heb dan ook echt het gevoel: ik ben weer thuis !!

Groetjes,

Andrea

antje
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 02 Okt 2006, 08:36 »

Ha Andrea,

Ik las net je berichten over Sinterklaas in Schotland....!!!!!! Daar ben ik heel benieuwd naar. Wij wonen In spean Bridge met onze 5 kinderen en voor hen gaat Sinterklaas altijd via Loch Lochy ( Caledonian Canal) weer terug naar Spanje en ziet altijd net even de kans om een zak met kadootjes voor onze deur te zetten. Maar een echte Sinterklaas hier zien zou toch wel het toppunt zijn .

Kun je wat meer over dat Sintbezoek vertellen ?

Groet Anja
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 02 Okt 2006, 17:06 »

Hi Antje,

Sint komt zondagmiddag  19 november ( en niet 12 nove zoals een eerder berichtje)  naar Schotland, voor een flitsbezoekje. Er wordt op alle fronten hard gewerkt om dit bezoek rond te krijgen en er wordt ook aan een website gewerkt. Zo gauw er meer bekend is zal ik dat hier posten.
Vorig jaar kwam hij aan in de haven van Troon en er waren zelfs mensen uit Aberdeen.............
Misschien tot ziens op 19 november ?

Groetjes,

Andrea
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: En ik ga een weekje naar Nederland
Ga naar: