skye
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 07 Sep 2006, 11:09 » |
|
Ik heb net weer lekker zitten genieten van een CD van Runrig. En ik wil meer!!!!!!!!!! Ik ben nog niet zo'n ster met downloaden enzo. Maar is er hier iemand die een site/ sites weet waarvandaan je muziek van Schotse bands kan downloaden?
skye
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 07 Sep 2006, 19:01 » |
|
Hai Gerda Super, bedankt! Ik ga er dit weekend meteen op kijken. Ik laat het nog wel even weten wat ik er mee gedaan heb.
skye
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 07 Sep 2006, 19:59 » |
|
Kijk anders ook even bij Mininova of ISOHuntHiervoor het je wel een Torrent client nodig. bv Azureus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 09 Sep 2006, 15:58 » |
|
Nou snik. Ik heb het vandaag geprobeerd. Netjes aangemeld. Kostte eenamlig 2.50, dus dat maar gedaan. Ik heb toen gezocht p Runrig en een heleboel gevonden. Maa het downloaden lukte niet. Ik heb maar een mailtje naar de helpdesk gestruurd. Nou maar hopen dat ik daar snel een reaktie op krijg. Een paar dingen die jij noemde Gerda kon ik niet vinden. Dat "standaard gratis limewire" en "gedeelde gebruikeroptie" Maar goed, ik las ook iets over venieuwde site. Heb jij anders nog tips. Ik wou ook nog later even weer kijken op limewire en toen moest ik weer opnieuw de boel downloaden. Balen, ik zat me al zo te verheugen op meer Runrig.
skye
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerdamartijn
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 09 Sep 2006, 17:03 » |
|
Nou hier snap ik niets van.Ik heb toevallig gisteravond weer een cd vol gepakt van Runrig met lime wire.Geen enkel probleem.Zou niet weten wat er loos kan zijn.Ben nog maar een startende compu gek,dus misschien moet je iemand bij je in de buurt hulp vragen.Zelf heb ik al wat hulp gehad via dit forum http://www.vragenforum.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ina
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 09 Sep 2006, 22:51 » |
|
http://runrig.alcolonline.org/heb je deze al geprobeerd? Als je even googled met "runrig free downloads" krijg je een heleboel hits.
|
|
|
|
|
|
Yours Aye for Scotland
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 Sep 2006, 18:24 » |
|
Ik heb het vandaag nog een keer geprobeerd en nu lukt het wel. Gelukkig! Maar ik zal die andere site die Ina noemde ook eens gaan bekijken. Leuk ook, ik heb op Limewire ook al zweedse muziek gevonden, heb ik al het nodige van, maar mist ook nog het nodige. En Gerda, ik ben ook niet zo handig met de PC, en sommige dingen weet mijn man dan wel weer, maar die hheeft ook nooit gedownload. Maar dan kan ik altiijd nog eens verder zoeken naar handige mensen in de buurt. Komt wel goed.
Skye
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|