Auteur Topic: SCN Scotland Trail 2012  (gelezen 5045 keer)

Offline Bram

• Schotland fan
SCN Scotland Trail 2012
« Gepost op: 17 mei 2012, 14:45 »
Ach, had ik het maar eerder geweten, dan was ik dinsdag even bij het inschepen gaan kijken.

Ik werd attent gemaakt op een Schotlandrit die een hoeveelheid SAAB-rijders zou gaan maken. De locale media berichtten erover ( http://www.dichtbij.nl/noord-kennemerland/lifestyle/auto-en-motor/artikel/2337645/saab-trial-naar-schotland.aspx ), maar toen ik ervan hoorde, waren de SAABs al op Het Eiland.
Niet getreurd, ze zijn maar een paar dagen weg en zo te zien zullen ze maandagmorgen weer ontschepen. Zal een mooi gezicht zijn als de Princess haar speciale lading vrijgeeft.

Men is voornemens de reis te (b)loggen op:
http://www.scngoesscotland.nl/

N.B. Men zou voor zoiets bijna zelf een SAAB aanschaffen ...

Offline Fiona

• Schotland fan
Re:SCN Scotland Trail 2012
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2012, 22:00 »
Oh nostalgie, onze eerste auto ( 1979) was een Saab 96, misschien zaterdag/zondag bij Erskine bridge hotel kijken ? :laughing8:

Offline Ruud Glenlivet

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2012, 08:48 »
Er was er hier gisteren eentje bij The Glenlivet Distillery

Offline Bram

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 18 mei 2012, 09:51 »
... misschien zaterdag/zondag bij Erskine bridge hotel kijken ? :laughing8:

Kon best wel eens leuk uitpakken. Als ik goed heb begrepen, zijn er 20 auto's. Moet net op 1 foto passen (hint  ;) )

en .... grappig dat ze al gesignaleerd zijn!

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2012, 10:10 »
Kon best wel eens leuk uitpakken. Als ik goed heb begrepen, zijn er 20 auto's. Moet net op 1 foto passen (hint  ;) )

en .... grappig dat ze al gesignaleerd zijn!

"Maar" 20 ? Daar kom ik mijn bed niet voor uit  :laughing7: Op de website staat "een veertigtal", dus nu 2 rijders per auto  :tongue3:
Ik vind alleen de "96-jes" leuk, die anderen vind ik te nieuw  :wave:

Offline Bram

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 18 mei 2012, 19:09 »

"Maar" 20 ?

Ik heb teruggevonden waar ik dat gelezen had. Onder "oorsprong" wordt gemeld dat 20 equipes de limiet was.

en tja, weet je, als je die mensen nóg enthousiaster voor Schotland zou maken dan ze waarschijnlijk al zijn, komen ze volgend jaar misschien wel met de hele club! En daar zal vast wel wat nostalgie voor je bij zitten.
Maar het kan ook zijn dat ze elk jaar een andere bestemming kiezen en dan zie je ze waarschijnlijk niet meer terug.

(ik filosofeer maar wat)

Offline Bram

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 03 aug 2012, 08:31 »
Ach, had ik het maar eerder geweten, dan was ik donderdag even bij het inschepen gaan kijken.

"Maar" 20 ?

Misschien een herkansing voor je, Andrea. :wink  Twee keer zoveel auto's als destijds bij de Saabs zullen zo dadelijk wiel aan wal zetten in Newcastle. Ik weet niet waarlangs de tocht precies voert, maar kijk naar ze uit, zou ik zo zeggen.

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 03 aug 2012, 10:03 »
Ach, had ik het maar eerder geweten, dan was ik donderdag even bij het inschepen gaan kijken.

Misschien een herkansing voor je, Andrea. :wink  Twee keer zoveel auto's als destijds bij de Saabs zullen zo dadelijk wiel aan wal zetten in Newcastle. Ik weet niet waarlangs de tocht precies voert, maar kijk naar ze uit, zou ik zo zeggen.

Bedankt voor de tip, maar tja, dit gaat over Citroentjes en daar heb ik niet zoveel mee, al hebben we wel eens een "BX " gehad.
Onze eerste auto was een Saab 96 en die hebben we "op" gereden, daar heb ik dus een zwak voor :wave: