Auteur Topic: stacaravan op leuke camping  (gelezen 4391 keer)

Offline McHappe

• Schotland fan
stacaravan op leuke camping
« Gepost op: 29 feb 2012, 19:50 »
Hallo Schotlandgangers,

We zijn op zoek naar een leuke stacaravan op een leuke camping. Zeker niet groot en druk, maar er moet wel iets te doen zijn in de omgeving. We willen eigenlijk niet langer dan ca. 20 minuten rijden voor een stad/dorp of bijzonderheid.

Het meest belangrijke is een bosrijke omgeving met een beekje op of achter de camping waar ons zoontje van 10 (Duncan ;)) dammetjes kan bouwen.
Een beetje centraal gelegen dus, denk ik. Of wat westelijker mag ook.

We gaan al jaren naar Schotland maar nu niet met eigen caravan en moeten nu dus op zoek naar ander soort accomodatie. Het is voor een week (begin augustus)

Iemand?????

Offline skye

• Schotland fan
Re:stacaravan op leuke camping
« Reactie #1 Gepost op: 29 feb 2012, 20:26 »
Aberfoyle, misschien. Zijn wij vorig jaar geweest. er zijn daar twee campings. die waarwij stonden had wel stacaravans maar geen water voor dammetjes voor Duncan. De andere ligt dichterbij de plaats en ligt volgens mij wel aan het water.
Ken jullie trouwens van de reindeerhyves, hekende het aan de naam van je zoon. De hyve ligt een beetje op zijn gat vrees ik, maar ik zal kijken of ik weer eens iets meer aan kan gaan doen. De cairngorm reindeer bestaan dit jaar ook 60 jaar, mooie gelegenheid.
In Grantown on Spey op de camping hebben ze ook stacaravans, maar ook geen beekje voor dammetjes vrees ik. Tenzij het net zo nat is las de vorige keer dat wij er waren, toe verzoop je bijna op het tentenveld, we hebben onze tent nog verplaatst ook. IK zal nog even braninstormen voor jullie.

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 29 feb 2012, 23:48 »
Wij hebben vorig jaar in Lauder gestaan, een camping van de Camping en Caravan Club, daar vind je  "in principe" geen stacaravans, maar hadden wel een paar (4?) lodges te huur. En aan een "burn", waar inderdaad kinderen aan het spelen waren

http://www.campingandcaravanningclub.co.uk/siteseekerlite/aspx/details.aspx?id=6210

Offline Giel

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 01 mrt 2012, 09:51 »
Ik heb goede ervaringen met onderstaande parken
tummel-valley-holiday-park bij Pitlochery
http://www.parkdeanholidays.co.uk/scotland-holidays/tummel-valley/tummel-valley-holiday-park.htm
Holiday Park in Fort William
http://www.lochy-holiday-park.co.uk/
HouDou
Giel

Offline McHappe

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 03 mrt 2012, 14:09 »
Alvast bedankt voor de tips, Lochy Holiday ziet er erg leuk uit. Bij Fort William is ook wel het een en ander te doen voor een week.

Skye, leuk je hier ook te zien, ik vond je foto van het rendier al zo mooi en moest direct denken aan Duncan z'n behaarde snoet toen hij Yoka had geknuffeld :aye.

We hebben nog even om te boeken (de boot is al wel geboekt, hoor) dus er mogen nog steeds tips binnen komen. Dan ga ik ondertussen kijken of we bij Lochy Holidays ver moeten rijden voor uitstapjes enzo en wat er allemaal te doen is.

Thnxx