Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 12:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Aanbieding Citylink
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Aanbieding Citylink  (gelezen 289 keer)
Wolfcvd
Schotland fan

« Gepost op: 10 Feb 2012, 22:44 »

Hallo!

Voor mensen die toevallig in de maand februari naar Schotland gaan en met de bus willen reizen: met Citylink kan je voor 2 pond door heel Schotland reizen!
Ga naar de website van Citylink en vul bij Promotional Code in: TRAVELOFFER
Let op de hoofdletters! Het is de aanbieding van de Daily Record/Sunday Mail.

Groetjes,
Caroline
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Feb 2012, 23:11 »

Hallo!

Voor mensen die toevallig in de maand februari naar Schotland gaan en met de bus willen reizen: met Citylink kan je voor 2 pond door heel Schotland reizen!

Groetjes,
Caroline

Of voor de mensen die in Schotland wonen  icon_thumleft

Dank je wel voor deze tip.

Bute
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 10 Feb 2012, 23:16 »

Ja, ik heb er ook al naar zitten kijken.................... wij gaan van zondag tot dinsdag naar Edinburgh.
Maar ik ben al een paar keer zo wagen-ziek geworden in een bus.......................  Zal er nog even over nadenken, is wel een stuk goedkoper dan de trein!!!
Yo
Cryptorator

« Antwoord #3 Gepost op: 11 Feb 2012, 00:25 »

Hoi Bute, ik  word in de "normale" bussen ook vreselijk misselijk.  Met de citylink bussen is dat niet zo snel het geval omdat ze niet  steeds stoppen en optrekken.
Ik neem voor de zekerheid ook meestal een pilletje  in, maar  zelfs  als ik dat vergeet, gaat het op de grote afstanden goed ;-)
Bute
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Feb 2012, 10:39 »

Ja Yo, het stuk tussen Glasgow & Edinburgh zou goed gaan.  Maar ik heb het nagekeken, en het eerste stuk (van Wemyss Bay naar Glasgow) is met een McGills bus, en die stoppen wel regelmatig   sad1 .  Het zou ook in totaal een uur langer duren eer we in Edinburgh zijn, dus het wordt toch de trein morgen...........  bagpiper.
Maar bedankt voor de tip.
Màiri
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 12 Feb 2012, 00:15 »

Kan iemand mij vertellen waar ik de aanbieding precies kan vinden? Ik heb al het een en ander geprobeerd op die site, maar het lijkt onvindbaar... Nee!!!

EllenC
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 12 Feb 2012, 12:41 »

Mairi , als je op de site van Citylink de details invult van waar je heen wilt en wanneer staat eronder een box met promotional code daar met HOOFDLETTERS de code invullen.

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 12 Feb 2012, 15:46 »

Ah ja, dat had ik gedaan, maar kreeg toen alsnog hoge prijzen te zien... icon_scratch Maar ik zal het nog eens proberen.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Aanbieding Citylink
Ga naar: