Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 12:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: wandeling courrour /rannoch station
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: wandeling courrour /rannoch station  (gelezen 192 keer)
gerdien
Schotland fan

« Gepost op: 01 Feb 2012, 11:06 »

Wie kent deze wandeling?
Wij hebben hem al een keer andersom gelopen,maar twijfelden en zijn weer terug gegaan.
Wij hadden nl. de trein net gemist... En mag de hond ook mee in de trein? En hoe werkt het met kaartjes kopen?
Roald
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 02 Feb 2012, 02:04 »

Ik heb 'm alweer een aantal jaren geleden gedaan: per trein van Rannoch Station naar Corrour, en daarvandaan teruggelopen. Ik had toen de dag ervoor op het station van Pitlochry kaartjes gekocht. Kaartjes kan je wel in de trein kopen, maar misschien dat je dan meer moet betalen ? Boete en zo.

Hond weet ik niet; kijk op de site van National Rail voor voorwaarden. Of die van Scotrail, maar ik geloof dat er op dat traject ook treinen van een andere maatschappij rijden dan Scotrail, en de bepalingen daarvan zul je dus niet op de Scotrail-site vinden (vandaar National Rail, volgt u het nog ? laughing7).

Live and let live
gerdien
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 02 Feb 2012, 06:48 »

In ieder geval bedankt.Zal het is uit gaan vissen...
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: wandeling courrour /rannoch station
Ga naar: