Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 12:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Even voorstellen!  (gelezen 1524 keer)
William Wallace
Gast
« Gepost op: 25 Aug 2006, 10:52 »

Hallo allemaal.

Bij deze wil ik me voorstellen voordat ik andere berichtjes ga plaatsen. Mijn naam is Addy en ik woon in de Betuwe. Ik ben 42 jaar, getrouwd en heb twee kinderen. Inmiddels ben ik "al" vijf keer in Schotland geweest waarvan twee keer in mijn uppie op de motor. Wij zijn hevig verliefd geworden op Schotland, en ik begrijp dat wij daar niet uniek in zijn.
Verder probeer ik me wat meer te verdiepen in de geschiedenis/ cultuur van Schotland. ??n van mijn hobby's is muziek, ik probeer al een tijdje op mijn echte Brendan White Bodhran te spelen maar dat valt nog niet mee. Wellicht zijn er op dit forum meer muzikanten die hobbymatig wat willen spelen in gezelschap, in dat geval hou ik me aanbevolen.

Groeten, Addy
Marien
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 25 Aug 2006, 11:47 »

Van harte welkom op dit zo gezellige informatieve forum!!  icon_thumleft

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Aug 2006, 14:02 »

Welkom en heel veel plezier in deze al maar groeiende groep? hello2 Wil jij misschien ook later emigreren en in Schotland een B&B beginnen? laughing7 dan hoor je er helemaal bij? icon_thumleft
William Wallace
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Aug 2006, 03:44 »

Nou, dat emigreren lijkt me wel wat. Echter, ik ben hartstikke lui, dus een bed and breakfast zit er niet in laughing7 Voorlopig maar vaak naar Schotland op vakantie, en verder veel fantaseren over een eigen kasteel in de highlands...
Volgendjaar staan er in ieder geval al twee trips gepland!!
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 26 Aug 2006, 07:18 »

Welkom op het forum Addy. bagpiper

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 26 Aug 2006, 08:44 »

welkom ook van mij op dit forum

Keen
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 28 Aug 2006, 09:16 »

Ook van mij een hartelijk welkom W.W. ! Koop jij maar dat kasteel dan komen wij bij jou uitrusten van onze schotse B&B's na het hoogseizoen  laughing7 tongue3
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #7 Gepost op: 28 Aug 2006, 11:54 »

Welkom bij de club, Addy  wave
Wij hebben thuis (te) veel instrumenten staan, en zouden graag nog een bodhran erbij willen hebben, maar ze zijn zo prijzig.. Wel al een paar stokjes aangeschaft, zodat we de techniek al een beetje onder de knie kunnen krijgen (zij het op een oud djembe-vel, je moet toch wat  tongue3). Maar inderdaad, het is erg lastig om te bespelen. Het schijnt dat er binnenkort een cursus bij ons in de buurt komt, hopelijk, dan leer je het toch wat beter dan thuis maar een beetje zitten 'prutsen'.  laughing7
Ina
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 28 Aug 2006, 15:34 »

Hallo allemaal.

??n van mijn hobby's is muziek, ik probeer al een tijdje op mijn echte Brendan White Bodhran te spelen maar dat valt nog niet mee. Wellicht zijn er op dit forum meer muzikanten die hobbymatig wat willen spelen in gezelschap, in dat geval hou ik me aanbevolen.

Groeten, Addy

Welkom Addy, is een bodhran echt zo moeilijk? 't lijkt zo simpel. Het zou leuk zijn een eigen forum band, kunnen jullie optreden bij meetings laughing7!

Yours Aye for Scotland
Teije
Administrator
*

« Antwoord #9 Gepost op: 12 Sep 2006, 19:18 »

Hoi Addy,

welkom op het forum en bedankt voor je inbreng van een nieuwe hobby! Liefhebbers van Schotse muziek zijn er al volop, maar muzikanten nog maar weinig.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen!
Ga naar: