Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 12:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: kajuit delen naar Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: kajuit delen naar Schotland  (gelezen 1015 keer)
geert
Schotland fan

« Gepost op: 26 Jan 2012, 18:17 »

deze paasvakantie zou ik naar Schotland willen gaan met de motor. Vertrek 6 of 7 april en terugvaart 14 april.
Ik zou willen boeken op de ferry Ijmuiden- Newcastle.
maar om de prijs wat te drukken, zoek ik nog 1,2 of 3 personen die met mij een kajuit willen delen.
Heb jij interesse of weet je iemand die dan ook naar schotland gaat, laat dan maar iets weten....bedankt
Roald
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Jan 2012, 09:21 »

Wat je ook zou kunnen overwegen is met P&O via Europoort - Hull reizen; die doen nog aan gedeelde hutten. Is niet via hun site te boeken maar moet je ze over bellen.

Ik weet niet wat het in het voorjaar scheelt, maar de beide keren dat ik het in de winter heb gedaan scheelde het meer dan de helft ten opzichte van een hut alleen !  icon_thumleft

Live and let live
Danny
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 27 Jan 2012, 09:33 »

Of deze oproep plaatsen op www.motor-forum.nl in het topic reizen & touren. evil5
Danny  wave bagpiper
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 02 Mrt 2012, 08:04 »

Een kajuit delen met nog 3 man .... zo hoe groot denk je dat die hutten zijn !  Wink
Er staan wel 4 bedden maar om met nog 3 (onbekende nog wel) in zo'n kleine ruimte te overnachten .... is wel een avontuur  laughing7

Succes !  wave

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 02 Mrt 2012, 10:21 »

Er staan wel 4 bedden maar om met nog 3 (onbekende nog wel) in zo'n kleine ruimte te overnachten .... is wel een avontuur  laughing7

Inderdaad, dat kon "vroeguh" bij DFDS ook,  ik heb het ook weleens gedaan, soms heb je geluk en heb je weinig gezelschap, maar die keer met 3 vreemde vrouwen was het heel leuk. Eentje haalde een fles wijn en plastic bekertjes tevoorschijn, zelfs de vrouw die pretendeerde te slapen werd weer "wakker"  laughing7
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 02 Mrt 2012, 13:29 »

soms heb je geluk .... met 3 vreemde vrouwen ...

Ja dat lijkt mij ook geweldig !!  Hypocriet

Sorry maar kan het niet laten ....

Roald
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 02 Mrt 2012, 23:33 »

De eerste keer dat ik met P&O overging op basis van gedeelde hut, kostte dat £95 voor een retour incl. auto. Voor een retourtje met hut alleen was dat £225 geweest ! Als het verschil 1 of 2 tientjes is neem ik ook een hut alleen, maar als het verschil zo groot is, vind ik het geen punt een paar uur met vreemden in een hut te liggen. Dan verdien je meer dan je uitgeeft ! Blijf toch een zunige Hollander he laughing7.

Live and let live
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: kajuit delen naar Schotland
Ga naar: