Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 12:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallo allemaal
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Hallo allemaal  (gelezen 606 keer)
Wingryder
Schotland fan

« Gepost op: 21 Jan 2012, 00:12 »

Yo, Schotland liefhebbers,

Vandaag aangemeld op dit forum.
Zoals mijn inlognaam al doet vermoeden ben ik een fervent Goldwing rijder.
Samen met mijn vrouw toer ik op de goldwing 1800 door Nederland en andere landen Smiley
Dit is een grote hobby van ons welke we zo vaak mogelijk beoefenen.

Verdere hobby's en liefhebberijen zijn: Fotograferen, Reizen, Naturisme.

Ik hoop hier de nodige info te vergaren voor de reis die komende zomer hopen te gaan maken.
we gaan dan met de motor via ijmuiden ---newcastle naar schotland waar we 2 weken rondreizen, dan vanaf cairnryan naar larne in noord ierland, daar hopen we in twee weken het nodige te kunnen zien.

Dus van onze liefhebberij naturisme zal deze zomer niet zo heel veel terecht komen Cheesy hoewel.... als de zon schijnt.... wave

We zijn al 2 keer in schotland geweest maar kunnen er niet genoeg van krijgen.

Groet,

Wingryder
 bagpiper

Groet,

Wingryder
Danny
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Jan 2012, 00:47 »

Welkom hier van deze motorrijder  icon_salut , Mooi vooruitzicht zo'n reis hebben jullie al een route uitgestippeld voor Schotland ? evil5
Danny  wave bagpiper
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Jan 2012, 12:36 »

Dus van onze liefhebberij naturisme zal deze zomer niet zo heel veel terecht komen Cheesy hoewel.... als de zon schijnt.... wave

Groet,

Wingryder
 bagpiper

Ik denk dat de zon niet je grootste probleem zal zijn  icon_sunny, maar een plek waar dit "mag".
Schotten zijn preuts, om niet te zeggen: heel erg preuts laughing7

Dus oppassen als je niet wilt eindigen als "The Naked Biker"   laughing8 
Zie het verhaal van Steven Gough http://www.naturistholiday.info/a/1027/What_happened_to_the_Naked_Rambler.aspx
Wingryder
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 21 Jan 2012, 12:41 »

Welkom hier van deze motorrijder  icon_salut , Mooi vooruitzicht zo'n reis hebben jullie al een route uitgestippeld voor Schotland ? evil5
Danny  wave bagpiper

Hoi Danny,

Nee, de route's zijn we aan het bekijken. We willen in iedergeval langs Rose Marky, dolfijnen spotten Smiley daar zijn we al eens geweest, erg mooi.
verder zien we wel we hebben de tijd.   tips zijn welkom.

Groet,

Wingryder

Groet,

Wingryder
Wingryder
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 21 Jan 2012, 12:47 »

Ik denk dat de zon niet je grootste probleem zal zijn  icon_sunny, maar een plek waar dit "mag".

Dus oppassen als je niet wilt eindigen als "The Naked Biker"   laughing8 
Zie het verhaal van Steven Gough http://www.naturistholiday.info/a/1027/What_happened_to_the_Naked_Rambler.aspx

Hoi Andrea,

Je hebt gelijk hoor, maar we zijn niet van plan wie dan ook te choqueren. dus zullen we niet meer of minder opvallen dan andere mensen. wave
Hoewel, als we aan komen rijden met onze Goldwing en daar achter een aanhanger dan zijn er vrijwel altijd mensen die gelijk naar je toekomen en van alles willen weten. Smiley zo heb je vaak direct een praatje, erg leuk Aye

Groet,

Wingryder

Groet,

Wingryder
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 21 Jan 2012, 17:23 »

Welkom op het forum.  Vlag

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 21 Jan 2012, 18:22 »

Ik denk dat de zon niet je grootste probleem zal zijn  icon_sunny, maar een plek waar dit "mag".

Haha, ik vraag me toch soms af hoe het dan zit met al die meiden die uitgaan... Ze zien er werkelijk uit als prostituees! confused2 Maar ook op de universiteit lopen ze er soms echt bij waarvan ik denk; sliep je nog toen je je aankleedde vanochtend? Leggings zonder iets eroverheen, waar dan de hele onderbroek doorheen te zien is enzo... Ongelooflijk!

En dit topic deed me denken aan mijn moeder, toen we een keer met het gezin op vakantie waren in South Ayrshire. Ik was nog een kind en we gingen naar een mooi strand, verborgen tussen de rotsen. Het was prachtig weer, erg warm ook en mijn moeder kreeg het in haar bol en zei: ach, een badpak is niet nodig! Dus mijn moeder en zus hadden niks aan, maar ik was te preuts en droeg netjes mijn zwemkleding, evenals mijn vader en broertje. En toen zag mijn vader ineens iemand hoog op de rots staan. Het was een vogelkijker met een enorme verrekijker. Nou, je kunt al raden wat er gebeurde! laughing8 Juist, de vogelkijker keek recht naar mijn moeder, met zijn verrekijker. Ik rende naar mijn moeder om haar te waarschuwen, maar eerst geloofde ze me niet! Toen zag ze het ook en gaf een gil, om vervolgens samen met mijn zus als een idioot een handdoek te grijpen. Ik heb nog nooit zo hard gelachen! laughing7 laughing7 laughing8

In ieder geval, van harte welkom op het forum, Wingryder! En veel plezier in Schotland. wave

Bute
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 22 Jan 2012, 00:06 »

sliep je nog toen je je aankleedde vanochtend? Leggings zonder iets eroverheen, waar dan de hele onderbroek doorheen te zien is enzo... Ongelooflijk!

Hahaha, je die lopen hier ook rond, vooral van die meiden in "wat grotere maten".......... Verward...... sad1.............Prachtig!

Veel plezier in Schotland Wingryder, waar je ook naar toe zal gaan..................
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 22 Jan 2012, 17:56 »

Ze zien er werkelijk uit als prostituees! confused2 Maar ook op de universiteit lopen ze er soms echt bij waarvan ik denk; sliep je nog toen je je aankleedde vanochtend? Leggings zonder iets eroverheen, waar dan de hele onderbroek doorheen te zien is enzo... Ongelooflijk!

En dan nog kunnnen ze zeer preuts zijn  laughing7
Jouw waarnemingen hebben te maken met
  1) geen smaak ( volgens mij dan he ) of   
  2) drank ( van alcohol word je warm) of
  3) 1 en 2 samen    wave
psychogoogje
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 23 Jan 2012, 14:16 »

Welkom op het forum Wingryder!

Hoewel ze hier inderdaad vrij preuts zijn, is het voordeel wel dat je buiten de steden al snel in compleet verlaten gebieden bent. laughing7
En volgens mij is er op één van de eilanden in Loch Lomond een naturisten gelegenheid.

Wat betreft de kleding kan ik me alleen maar bij Marije en Andrea aansluiten.. je kijkt hier soms je ogen uit!
Nu ben ik absoluut niet preuts, if you've got it, flaunt it! Maar graag wel in een maat die past (en niet twee maten te klein), passend bij je figuur en in de passende omgeving.. ik ga om half 7 's morgens naar m'n werk en regelmatig zitten er dan meiden in de bus die eruit zien alsof ze in een videoclip van 50 cent mee gaan doen...seriously!?

Maareh.. misschien een leuk 'overig topic' Wink

Groetjes
 Janna

Je weet pas of het leven hard is, als je je tanden erin zet! - Loesje
Màiri
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 23 Jan 2012, 21:39 »

Maareh.. misschien een leuk 'overig topic' Wink

Groetjes
 Janna

Haha, dat is eigenlijk niet eens zo'n slecht plan. Cheesy

Ruud Glenlivet
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 23 Jan 2012, 23:50 »

Ja en dan die dames met tatoooos!

Yo
Cryptorator

« Antwoord #12 Gepost op: 23 Apr 2012, 17:08 »

Welkom op het forum 

en  wat leuk dat je met mijn  naam begint  laughing8 laughing8 laughing8

Yo icon_thumleft
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallo allemaal
Ga naar: