Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 12:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Reisbranche kiest in 2012 opnieuw Stena Line als beste ferrymaatschappij
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Reisbranche kiest in 2012 opnieuw Stena Line als beste ferrymaatschappij  (gelezen 1043 keer)
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 17 Jan 2012, 23:12 »

Het hele weekend kan je het 'treffen'. Op al die jaren hebben wij het 'maar' 2x meegemaakt, maar ik vond het genoeg. Ben erg op mijn nachtrust gesteld, vooral als je nog een eind moet rijden. Alleen maar hard praten en gelach hoor, geen rare dingen.

skye
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 18 Jan 2012, 19:24 »

wij hebben ook wel een paar keer wat last gehad van lawaaierige gasten ( ja, wel vaker de engelse dan de nederlandse moet ik bekennen), maar goed, kan je in een hotel of op een camping ook treffen.

verder vinden wij ook dat met de bootreis de vakantie begint. Wij gaan vaak naar Schotland of naar Zweden, dus in beide gevallen een vaart met een nachtboot. Toen we jaren geleden naar de Dolomieten gingen hadden we echt iets van, d'r mist toch iets deze vakantie laughing7

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Reisbranche kiest in 2012 opnieuw Stena Line als beste ferrymaatschappij
Ga naar: