Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 12:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Georganiseerde busreis naar schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Georganiseerde busreis naar schotland  (gelezen 703 keer)
Patrick.S
Schotland fan

« Gepost op: 10 Jan 2012, 19:15 »

Ik wil graag samen met mijn vader een georganiseerde busreis door Schotland maken.Nu zou ik graag de hulp van de leden hier willen vragen,waar ik het beste kan boeken en of er mensen zijn die hier ervaring hebben met dit soort reizen.Alvast erg bedankt. Scotland face

The Sound of Scotland

Klik Mij
Màiri
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Jan 2012, 03:18 »

Ik zou een busreis wel echt als laatste kiezen voor een reis door Schotland, maarja, dat is persoonlijk natuurlijk. Wink Ik ben wel een keer met een dagtrip meegeweest van Rabbies. Dat was echt heel gezellig! Echt een aanrader, want je zit in een klein busje met weinig mensen, dus het is veel persoonlijker en je hebt daardoor vaak ook wat meer inbreng tijdens de reis. Ze zijn ook niet zo belachelijk duur. Rabbies staat ook goed bekend, dit is de website: http://www.rabbies.com

Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Jan 2012, 08:05 »

Geen ervaring in Schotland, maar wel met OAD naar Parijs.
Ik zie ook wel OAD rondrijden in Schotland.

Voordeel lijkt me dat alles voor je geregeld is, nadeel is volgens mij dat je aan de vastgestelde stops vast zit, vaak "tourist traps". Ben je bv een natuurliefhebber en zou je lange wandelingen willen maken, dan heb je dus pech.
Ook ben je erg afhankelijk van je medereisgenoten, kan mee- maar ook tegenvallen.

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 11 Jan 2012, 09:12 »

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn vorige buren hebben dit al 4 x gedaan. Buurman zag erg tegenop om links te rijden en ze vertelden mij dat er voldoende ruimte was voor kleine wandelingen en uitstapjes. Geen idee welk maatschappij. Succes!

Dundee
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Jan 2012, 10:31 »

Oad reizen of bureau britain heeft georganiseerde busreizen. en ook de keuze uit verschillende rondreizen.
Lex en Ineke Hoonhout
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 11 Jan 2012, 19:12 »

Een neef van ons heeft in 2010 een busreis gemaakt door Schotland met Bolderman en was zeer tevreden.

http://www.bolderman.nl/totaalaanbod/Schotland
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 11 Jan 2012, 22:13 »

Bolderman is echt goed!

Fam. van ons boekt daar altijd en niks anders dan lof. (en dat zeg ik niet omdat ze uit m'n woonplaats komen  laughing7)
Patrick.S
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 12 Jan 2012, 16:58 »

Bedankt allemaal voor de tips.Bolderman gaat het worden denk ik. Smiley

The Sound of Scotland

Klik Mij
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 15 Jan 2012, 13:51 »

Niets mis met een busreis lijkt me zo, een handige, ontspannende manier om Schotland te zien.
Zomer 2011 hebben we nog familie op bezoek gehad, hen voor een avondje van hun hotel in Drymen gehaald . Ze waren met "de Jong" en vonden het goed geregeld.
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #9 Gepost op: 16 Jan 2012, 10:13 »

Het lijkt mij een prima mogelijkheid om veel van Schotland in een sneltempo te zien, dan kun je later altijd nog terug keren naar een gebied wat je nog verder wilt ontdekken.

Groetjes Ingrid
Patrick.S
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 16 Jan 2012, 10:25 »

Het lijkt mij een prima mogelijkheid om veel van Schotland in een sneltempo te zien, dan kun je later altijd nog terug keren naar een gebied wat je nog verder wilt ontdekken.

Dat was de bedoeling erachter,bolderman heeft wel een leuk aanbod aan reizen.

The Sound of Scotland

Klik Mij
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Georganiseerde busreis naar schotland
Ga naar: