Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 12:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met de eigen auto  |  Topic: wie wil er met een groep naar Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: wie wil er met een groep naar Schotland  (gelezen 500 keer)
Janrozen
Schotland fan

« Gepost op: 07 Jan 2012, 16:33 »

Ik vraag me af of er mensen zijn die zin hebben om met wat leden van het forum, een groepsreis naar schotland te maken. Vooral de Westkust en de eilanden, maar ik ben overal voor in.
Marieke
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Jan 2012, 22:59 »

Dat ligt er aan wanneer je dat wil doen en voor hoe lang. Ik ga met mijn gezin deze zomer al dus dit jaar voor mij niet. Het idee op zich vindt ik wel leuk.
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Jan 2012, 08:57 »

Leuk idee, maar ik ga al in juni bijna 3 weken en meer vakantie heb ik helaas niet! Wat ben je van plan te gaan doen?

Janrozen
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Jan 2012, 10:58 »

Hoi Wilma en Marieke. Ik ben jaloers dat jullie al op vakantie gaan naar Schotland. Weten jullie al waar je naar toe gaat? Gaan jullie trekken of blijven jullie op één plek hangen? Ik kan me voorstellen dat jullie niet 2x kunnen gaan. Ik heb nog geen bepaald beeld waar ik naar toe wil maar zoals het er nu uitziet wil ik naar de Westkust en de eilanden. Het midden en hoogland van Schotland heb ik al gezien. Niet dat ik daar niet nog een keer naar toe zou willen (de highlands zijn verschrikkelijk mooi) maar ik wil eerst weer iets anders zien.
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 08 Jan 2012, 13:53 »

Hallo Jan, wij gaan alweer voor de 8e x naar Schotland. Wij hebben ook al erg veel gezien. Wij wandelen vooral in Schotland en proberen ieder jaar een paar Munro's mee te pakken. Dus eigenlijk zitten we altijd in de highlands. Dit jaar gaan we naar 2 plekken waar we een huisje huren en 2x b&b onderweg. De eerste week zitten we bij Arnisdale, in de buurt van Glenelg, het mooiste pontje (vind ik) naar Skye: http://www.vakantiehuisschotland.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 en de 2e week zitten we bij Loch Lomond, Helensburgh: http://www.garemountlodge.co.uk/

Marieke
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 08 Jan 2012, 21:43 »

Hoi Jan, ik heb afgezien van een stedentripje vorig jaar ook 5 jaar moeten wachten, ik kijk er dan ook erg naar uit! En voor dat we daarna weer met ons gezin heen kunnen (wat toch flink kosten met zich meebrengt) zal het wel weer een tijd duren...
Wij gaan 12 dagen, waarvan 3 dagen in de Gairngorms, in Newtonmore, een week in een cottage in Fort William en een 2 dagen in Glasgow in een B&B. We hebben voor centraal gelegen plekken gekozen omdat we van openbaar vervoer afhankelijk zijn.
Ik ben eerder een week in de buurt van Loch Lomond geweest, een week op Skye doorgebracht en een paar dagen bij vrienden in Aberdeen gelogeerd. Daarvoor een keer of 7 naar Ierland geweest voordat ik verliefd werd op Schotland...
Janrozen
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 09 Jan 2012, 10:16 »

Hoi Marieke en Wilma,
Leuk, waar jullie naar toe gaan. Sommige plaatsen heb ik ook bezocht en die zijn echt schitterend. Sommige ken ik nog niet, maar die hoop ik ooit nog eens te zien. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met de eigen auto  |  Topic: wie wil er met een groep naar Schotland
Ga naar: