Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 11:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Wat raden jullie aan?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Wat raden jullie aan?  (gelezen 330 keer)
Kiek
Schotland fan

« Gepost op: 01 Jan 2012, 13:27 »

Wij gaan begin september weer naar Schotland en hebben via House of Britain een paar cottages gevonden, maar we kunnen niet goed kiezen waar we heen willen.
Wellicht dat jullie hier iets kunnen aanraden?
De plaatsen zijn Talbert, Drumnadrochit, Fort Augustus,Glen Urquroart ,Abriachan, beauly, Grantown on Spey of Dalmally.
Waar moeten we volgens jullie heen gaan?
MacJos
Cryptorator

« Antwoord #1 Gepost op: 01 Jan 2012, 13:41 »

Mijn persoonlijk keuze zou dan zijn om voor Ft. Augustus te gaan. Centraal gelegen als goeie uitvalsbasis voor de hooglanden, skye, glen coe, enz. Bovendien een gezellig klein plaatsje met een aantal leuke voorzieningen. Zelf kamperen we altijd op een km of 10 afstand in Invergarry.

skye
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 01 Jan 2012, 15:10 »

als je op 1 plek blijft de hele vakantie is dat denk ik wel de centraalste plek ja, als je op twee plekken gaat ( ik weet niet hoe lang of jullie gaan), dan zou je misschien ook nog voor Grantown on spey kunnen kiezen. ( heb vannacht nog gedroomd dat ik er woonde laughing7)

Kiek
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 01 Jan 2012, 16:48 »

Bedankt vast voor deze tips.
We willen een week in een cottage dus inderdaad op 1 plek, centraal gelegen is handig, maar niet het belangrijkste, meer de omgeving van het huisje, welke plaats is het mooiste deel van Schotland.
We zijn al een keer in de buurt van Oban geweest en vorig jaar in Kirriemuir.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Wat raden jullie aan?
Ga naar: