Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 11:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Noodoproep
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Noodoproep  (gelezen 322 keer)
Sinie
Schotland fan

« Gepost op: 09 Dec 2011, 21:00 »

Hallo mensen van het forum,

Zit even met een gigantisch probleem, door een sterfgeval binnen in mij familie heb ik beloofd om voor het kleine hondje maltheserleeuwtje te gaan zorgen. Ik weet dat er de nodige inentingen en paspoort nodig is maar dit beestje komt al uit een asiel en ik wil voorkomen dat het wederom daar zal worden geplaatst. Heeft iemand een goede tip voor mij of gaat er toevallig iemand begin januari richting Scotland waar wat mee te regelen valt want het blijkt dat ik het hondje per cargo met British Airway alleen vervoeren kan en dat alleen kost al meer dan 1000 euro te gek voor woorden. Zelf is per boot voor mij geen optie aangezien ik niet tegen varen kan.
Please als er iemand is met een oplossing of die me kan helpen heel graag.

Groetjes Sinie bagpiper

Bute
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 09 Dec 2011, 22:10 »

Sorry Sinie, ik kan je niet helpen,
maar ik hoop dat je bericht zal krijgen van iemand die dat WEL kan!  Succes ermee.
Sinie
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 09 Dec 2011, 22:22 »

Sorry Sinie, ik kan je niet helpen,
maar ik hoop dat je bericht zal krijgen van iemand die dat WEL kan!  Succes ermee.

Dank je denk dat ik al iemand heb die het hondje mee wil nemen per boot als alle papieren in orde zijn
Roald
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 09 Dec 2011, 23:10 »

Begrijp ik het goed dat het beestje geen inentingen en paspoort heeft ? Zo ja, dan ben ik er vrij zeker van dat British Airways hem/haar niet zal vervoeren, ook al betaal je €1.000. Zonder entingen/pas zullen veermaatschappijen ook niet meewerken.

Voor zover ik weet kunnen vervoerders dikke boetes krijgen voor het vervoeren van dieren zonder de juiste papieren; dit met name met het oog op hondsdolheid.

Live and let live
Roald
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 09 Dec 2011, 23:30 »

Stom Zie nu pas je bericht van 21.22u

Dank je denk dat ik al iemand heb die het hondje mee wil nemen per boot als alle papieren in orde zijn

Live and let live
Sinie
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 10 Dec 2011, 08:59 »

Stom Zie nu pas je bericht van 21.22u

Geeft niets Roald, ik weet dat ik alle papieren nodig heb en daar word ook aan gewerkt, zeer waarschijnlijk kan het per februari mee met iemand op de boot....een pak van mijn hart, maar in iedergeval bedankt voor de reacties bagpiper
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Noodoproep
Ga naar: