Zoo, wat een mooi huis! Dat wordt vast een supervakantie.

Ik heb wel wat leuke tips voor je. St Andrews is een mooie plaats om even te bezoeken. Mensen denken er vaak niet aan, maar het is een mooie plek aan de kust, populair bij studenten. Verder is Dunning absoluut de moeite waard: heel klein, maar schattig plaatsje, met een heel oud beroemd kerkje: St. Serf's Church. Hierin staat ook de Dupplin Cross tentoongesteld; een zeer beroemd Pictisch kruis, bewerkt met symbolen en figuren.
Daarnaast zou je nog Forteviot kunnen bezoeken. Ik weet niet of ze momenteel iets tentoongesteld hebben, maar elk jaar worden daar grootschalige opgravingen gedaan door de University of Glasgow en het is de grootste en beroemdste archeologische locatie van Schotland. Nogmaals, ik weet niet of er eind mei iets te zien is, maar sowieso is het een mooie omgeving om doorheen te rijden en het ligt vlakbij Perth. Perth is trouwens ook een leuk stadje om even te bezoeken. Even wat verder, de hogere heuvels in, kun je ook heerlijk wandelen en genieten van een schitterend uitzicht (ik heb daar survey gelopen en opgegraven).
Hoop dat je hier wat aan hebt.