Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 11:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Concert Inverness 25 augustus 2012
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Concert Inverness 25 augustus 2012  (gelezen 918 keer)
Mieke
Schotland fan

« Gepost op: 28 Nov 2011, 20:22 »

Het lijkt er op dat vóór de officiële tourdata nog meer concerten gaan komen.  hello2 hello2 hello2

http://www.ckevents.net/

Dit concert staat overigens nog niet op de officiële website.
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 28 Nov 2011, 20:28 »

zojuist de officiële mail ontvangen!

Jullie ook???
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Nov 2011, 20:54 »

Als ik de poster mag geloven waar dit concert op wordt vermeld dan is dit het enige openlucht concert van Runrig in 2012 in Schotland - dus geen verdere (grote) openlucht concerten Runrig in Schotland.
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Nov 2011, 23:41 »

Klopt, ik had het ook niet speciaal over openluchtconcerten.

Wie weet komen er nog meer concerten...of elders in Europa?

In ieder geval: Runrig is goed bezig!

dit vond ik ook

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 29 Nov 2011, 22:07 »

zojuist de officiële mail ontvangen!
Jullie ook???

Misschien overbodig hier te vermelden, maar ik doet het toch ff voor degenen die zich nog niet mochten hebben aangemeld voor de Runrig-nieuwsbrief waar dus o.a. in vermeld staat als er weer nieuwe concerten gepland zijn of bijvoorbeeld als er een nieuw album op komst is; http://www.runrig.co.uk/signup.html - na aanmelding krijg je in vervolg ook een mailtje als er weer o.a. nieuwe concerten gepland zijn en blijf je niet meer verstoken van het laatste nieuws. Is maar dat je het weet en hoe sommige fans aan het nieuws komen zoals o.a. genoemde concert in Inverness of de al eerder genoemde concerten in Duitsland volgend jaar.

PETER  wave
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 30 Nov 2011, 10:19 »

ik heb ook wel zin om te gaan!
Misschien kunnen we met een stel gaan ,
las net dat Yo en Wilma interesse hebben?
Yo
Cryptorator

« Antwoord #6 Gepost op: 30 Nov 2011, 12:08 »

Ja zeker! Het zou leuk zijn  als er wat meer mensen van het forum/fans zijn.
Inverness is een leuke stad.
Het optreden is midden in de stad, vlak bij de Ness. Er zijn veel hotels en B&B's daar in de buurt.
Wel hopen op goed weer..., maar waarschijnlijk zetten ze er wel een tent neer. Hoop ik?
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 30 Nov 2011, 12:16 »

ik zal zo even vragen op mijn werk Mieke. Ik heb eigenlijk alleen maar 3 weken vakantie per jaar en ga volgend jaar al naar Schotland, dus ALS ik al ga, is het maar voor 2 dagen, het moet wel de moeite waard zijn (en vooral betaalbaar)

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 30 Nov 2011, 16:30 »

Hier nog een onzeker iemand, we gaan w.s. ook 3 weken naar Schotland in juni.
En om dan in augustus weer te gaan...ligt aan de kosten he...en ik ben niet zo'n tiep dat alleen op pad gaat.
op 28 augustus begint de Duitse tour...misschien toch iets minder toestanden....twijfels...twijfels...
de Schotse sfeer...valt ook wel wat voor te zeggen...

dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 30 Nov 2011, 21:09 »

Inverness is inderdaad een leuke stad en ook een leuke plaats waar het concert gehouden wordt. Heb Runrig aldaar 3 keer mogen zien optreden; 2 keer openlucht waarvan een keer op dezelfde plek als waar ze volgend jaar optreden en de laatste keer in het Eden Court Theatre met na afloop een special extra toetje Runrig wise. ;-)  Those were the days.......
Even afwachten wat er nog meer aan concerten komt aldaar in Schotland wat betreft Schotland.
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 01 Dec 2011, 15:08 »

Hier nog een onzeker iemand, we gaan w.s. ook 3 weken naar Schotland in juni.
En om dan in augustus weer te gaan...ligt aan de kosten he...en ik ben niet zo'n tiep dat alleen op pad gaat.
op 28 augustus begint de Duitse tour...misschien toch iets minder toestanden....twijfels...twijfels...
de Schotse sfeer...valt ook wel wat voor te zeggen...

dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow dontknow

Ik heb het besproken met mijn collega, hij is dan net terug van vakantie en wil wel voor mij werken, maar waarschijnlijk zijn er in die weken nog 2 collega's op vakantie. Mijn baas gaat altijd als wij allemaal geweest zijn en dat is net die periode! een andere collega is dan nog op vakantie dus..... i'm afraid so.... Ik heb al stiekem gekeken naar een vlucht, via Flybe iets van 100 euro, valt mee, maar ja, je moet toch nog 1 of 2 overnachtingen hebben. Voorlopig zit het er niet in...De duitse toer wordt voor mij ook niets, het is midden in de week!

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 01 Dec 2011, 19:28 »

Flybe iets van 100 euro, valt mee, maar ja, je moet toch nog 1 of 2 overnachtingen hebben.
ja en dan de tickets nog!
Ik gun het je van harte Wilma  Aye misschien is de Deense tour wat voor jou? Ook niet zo heel ver bij jou vandaan...

Ik denk er zelf over na om er weer een huisje te huren, net als in 2008 toen er een concert in Silkeborg was.
Daar wonen onze vrienden, die ons besmet heben met het Runrigvirus. Arhus zou een optie kunnen zijn, alhoewel Fredericia dichterbij is.

Maar ook wij zitten met het probleem van vrij vragen...
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 02 Dec 2011, 13:05 »

Mieke, het wordt helaas niets..... Kan geen vrij krijgen rond die tijd en Denemarken is ook niet echt in de buurt. Geen Runrig voor mij volgend jaar Sad

Yo
Cryptorator

« Antwoord #13 Gepost op: 02 Dec 2011, 20:19 »

Wat jammer Mieke en Wilma.

Ik heb mijn kaarten besteld, het klinkt nog wel erg ver weg.

Leuk is dat er maar 7500 kaarten verkocht worden. Dus  niet al te druk!
Het wordt het enige openlucht concert in Scotland!
Spannend ook dat Runrig  hun nieuwe  werk zullen spelen. Ben benieuwd!

Volgens Bruce hebben ze er zin in! Ze spelen ook hun hits en Gelukkig ook Loch Lomond
Yo
Cryptorator

« Antwoord #14 Gepost op: 21 Dec 2011, 19:59 »

Tot mijn  grote verbazing kwamen ze vandaag al met de post!!!
ooooo  dat duurt nog erg lang! bagpiper bagpiper

oeps  de foto werd niet erg tiny ;-(
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 21 Dec 2011, 20:12 »

hey goed zeg!!!

Ik zou ze maar heel goed opbergen. (wel zo dat je ze t.z.t. wel kunt vinden  laughing8)

5.00 p.m.?? Kun je goed foto's maken!  icon_thumleft
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #16 Gepost op: 22 Dec 2011, 19:10 »

Leuk hoor, Yo en lekker dat je het ticket al binnen hebt. Heb je weer wat om naar uit te kijken.

Wat een verschil tussen het verzenden van tickets is er eigenlijk. Òf je moet ze een uur voor het concert ophalen (See)  of je betaald de hoofdprijs voor het verzenden met DHL (Eventim) of je betaald gewoon de “postzegel “(Billetlugen).

Ik zou ze maar heel goed opbergen. (wel zo dat je ze t.z.t. wel kunt vinden  laughing8)

Cheesy   

ik zie dat al helemaal voor me   icon_scratch  dontknow  confused2  Bonk   help   violent1  BangHead
Yo
Cryptorator

« Antwoord #17 Gepost op: 22 Dec 2011, 19:19 »

Ja er is zeker verschil! Eerst  zeiden ze nog dat  de kaarten 5 dagen voor het concert zouden komen dontknow
Nu hangen ze  voor mijn neus op het prikbord;-))  Kunnen ze 8 maanden  blijven hangen  laughing8
Wel lekker om naar uit te kijken.
Ik hoop dat er meer mensen van het forum  komen.
In ieder geval  weet ik dat er een  Duitse vriendin  van mij ook komt.

en zeker de kaarten niet vergeten mee te nemen  BangHead BangHead
In dat geval moet iemand me maar achterna reizen Piper
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #18 Gepost op: 22 Dec 2011, 19:29 »

ik kom wel hoor, als jij mijn reis betaalt!!!

moet ik wel weer op tijd terug trouwens voordat de andere concerten beginnen  laughing7
Yo
Cryptorator

« Antwoord #19 Gepost op: 22 Dec 2011, 23:09 »

laughing7 laughing7
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Concert Inverness 25 augustus 2012
Ga naar: