Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 11:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: Ik ben weer terug...
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Ik ben weer terug...  (gelezen 728 keer)
Jolinda
Schotland fan

« Gepost op: 19 Aug 2006, 11:09 »

Hoi allemaal,

Ik ben weer terug van een 10-daagse excursie reis door Schotland. Ik heb ontzettend genoten. Ik ben al vaker in Schotland geweest, maar nog nooit met zo'n rondreis mee. Alles was perfect geregeld en ik heb er geen moment spijt van gehad. De groep was heel erg leuk, absoluut niet van de leeftijd die ik verwacht had, er waren zelfs redelijk veel jongeren.

We hebben zeer veel gezien en redelijk wat gewandeld. De hotels waren ook erg goed. En door de vele verhalen van de busschauffeur (tevens reisleider) ben ik het land op een hele andere manier gaan bekijken.

Dus nogmaals, dit was zeer de moeite waard. Ik denk wel dat het afhangt van de groep waar je mee reist, omdat je toch veel samen doet en ook van de chauffeur. Wij hadden geluk dat we veel meer te zien kregen dan de standaard dingen, omdat onze chauffeur veel mooie plaatsen wist.

Groetjes van Jolinda.
Teije
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 19 Aug 2006, 14:10 »

Welkom terug Jolinda, en goed dat 'het zo'n positieve ervaring was, nu worden anderen misschien ook over de streep getrokken die nog niet op zichzelf willen gaan.  wave
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 19 Aug 2006, 16:25 »

Leuk meid,dat je reis geslaagd is.Krijgen we nog wat verhalen te horen als je weer helemaal? tongue3 bijgekomen bent? Ben heel benieuwd naar de details(reisorg,bestemming eten etc) niet alleen uit nieuwsgierigheid? laughing7 maar omdat dit inderdaad helemaal anders is dan de andere reizen waarover je hier leest? wave
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: Ik ben weer terug...
Ga naar: