Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 16:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: Welke campinggids voor Schotland en N-Engeland?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Welke campinggids voor Schotland en N-Engeland?  (gelezen 1563 keer)
Mazzel
Gast
« Gepost op: 10 Aug 2006, 14:03 »

Hallo,

Wij willen volgende week richting Schotland op rondreis. We komen aan in Hull dus zullen ook Noord-Engeland aandoen. Ik heb de indruk dat in de ANWB Campinggids niet alle campings staan. Kunnen we best met deze gids op pad of raden jullie een andere, wellicht uitgebreidere gids, aan?

Wellicht nog handig om erbij te vermelden is dat we met auto en tent reizen.

Bvd
Jelmer
Teije
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Aug 2006, 18:14 »

Hallo Mazzel, welkom op het forum.

Voor ons is er nog mar 1 campingkaart en dat is die van ??n van onze medeforummers, Wim. Zie http://www.reisverhaleneuropa.nl/campings/CampingsSchotland.htm waar je printjes kan maken van alle deelkaarten van Schotland. Zie het topic http://www.reizennaarschotland.nl/forum/index.php/topic,27.0.html voor meer info. Een papieren gids die beter is dan de ANWB-gids kennen wij zo niet. Misschien hebben anderen suggesties.
Mazzel
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Aug 2006, 14:31 »

Dankje. Deze site ben ik al tegegekomen. Ziet er erg goed en volledig uit en ik gebruik 'm ook zeker in de voorbereidingen. Het is alleen wat onpraktisch om een internetsite uit te printen en mee te nemen ben ik bang... Vandaar mijn vraag.
wim
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 12 Aug 2006, 07:21 »

Mazzel, zoals ik je reactie lees denk je dat je een hele website uit moet printen, maar dat is natuurlijk onzin.
Bij elke printer is de mogelijkheid ingebouwd om ??n pagina uit te printen.
Je hoeft dus alleen maar een deelkaart en de lijst uit te printen, dus twee printjes per deelkaart.
Ik gebruik altijd een heel simpel progje voor het printen, GADWIN PRINTSCREEN
Je kunt hiermee schuiven, vergroten enz. en het is nederlandstalig en met ??n druk op de PrintScreen knop van je toetsenbord krijg je een voorbeeld te zien waarna je wel of geen goedkeuring moet geven.

De freeware versie onderaan de pagina kunt het downloaden op de onderstaande site.
http://www.gadwin.com/printscreen/
Mazzel
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Aug 2006, 10:00 »

Ik ga in ieder geval een paar kaartjes printen en dan in combinatie met de ANWB gids moet het zeker lukken!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: Welke campinggids voor Schotland en N-Engeland?
Ga naar: