Freerk08
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 09 Okt 2011, 18:47 » |
|
Op 14 november vertrek ik voor een weekje naar Ardnamurchan. Wie weet er nog mooie fotogenieke plekjes in deze regio? Die ik dus absoluut niet mag missen. En ehhh weet je ik heb er erruugggg veel zin in.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 09 Okt 2011, 19:07 » |
|
vraag Ellen C, zij woont er. Ik wwet zelf dat bij de lighthouse wel leuk is, Sanna bay enzo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freerk08
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 09 Okt 2011, 19:59 » |
|
Ik verblijf bij Ellen C. dus die zal wel het eea. weten maar wie weet er nog iets anders,leuks spectaculairs enz.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 09 Okt 2011, 21:33 » |
|
hahaha, dan zit je dus al met de expert. We zijn er zelf alleen een keer doorheen gekomen op doorreis van Mull naar .....ff vergeten warheen, maar in ieder geval richting Arisaig. wel door een plaatjse gekomen dat heette Achosnich, wij noemden het Achossie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
Administrator
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 Okt 2011, 08:55 » |
|
Oh wat leuk zeg, doe Ellen de groeten van hier  Laat je effe weten hoe je het hebt gehad. Ik wil er hopelijk volgend jaar ook eens heen. 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Ingrid
|
|
|
EllenC
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 11 Okt 2011, 22:19 » |
|
hi, hi wel leuk om te lezen, "helaas" zit Ellen de eerste paar dagen van Freerk z'n vakantie nog in Nederland maar de brochure met alle bezienswaardigheden ligt voor je klaar en Tom is er ook. Bedenk wel dat niet alles open is in november. We krijgen dit jaar opvallend veel wandelaars in het najaar, bijna allemaal mannen alleen . een nieuwe trend?/ Ingrid...groetjes terug alvast 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
Administrator
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 12 Okt 2011, 11:18 » |
|
|
|
|
|
|
|
Groetjes Ingrid
|
|
|
Freerk08
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 19 Okt 2011, 20:03 » |
|
Hé ja Ingrid start jij de nieuwe trend, ladies only. Ik ga in mijn uppie om lekker foto's te maken daar want dat is wat ik doe, dus iets bezoeken is minder van belang. Maar misschien wel leuk om iets te ondernemen op dat vlak. Zijn er must see's? Jammer dat ik je pas later zie dan Ellen komt vast goed  Wordt er bij jullie trouweens iets met pipes gedaan?  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bagh Alluin
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 19 Okt 2011, 20:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MacJos
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 19 Okt 2011, 20:48 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
Administrator
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Okt 2011, 08:49 » |
|
Hé ja Ingrid start jij de nieuwe trend, ladies only. Ik ga in mijn uppie om lekker foto's te maken daar want dat is wat ik doe, dus iets bezoeken is minder van belang. Maar misschien wel leuk om iets te ondernemen op dat vlak..............
Nou ik ga komend jaar, ook om te fotograferen. EN te genieten van al het moois daar.  Weet alleen nog niet waar ik allemaal welkom ben met mijn twee hondjes.  Dus tis nog even plannen en bekijke waar ik heen ga, welk gebied er veel te zien en te doen is.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Ingrid
|
|
|
Ingrid
Administrator
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 Okt 2011, 08:51 » |
|
Wauw mooie foto Jos 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Ingrid
|
|
|
It Swarte Skiep
Schotland fan
Born to be sheep
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 20 Okt 2011, 17:07 » |
|
Wie weet er nog mooie fotogenieke plekjes in deze regio?
Bij Strontian kun je een doodlopend weggetje nemen richting Loch Doilet en uiteindelijk kom je dan bij Polloch uit. Wel een beetje stijl weggetje, maar zeer de moeite waard.  Wat dacht je van het uitzicht vanaf dit viewpoint ?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EllenC
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 20 Okt 2011, 17:32 » |
|
mooi gebied he?? hier zie je nog eens ongerepte natuur.  exciting dat vikingschip burial. gelukkig hebben ze niet bekend gemaakt waar het precies is en kan die man in alle vrede verder rusten. Misschien moeten we toch onze Dun maar weer eens gaan laten onderzoeken dat is voor het laatst in 1974 gedaan . Freerk onze buurman speelt en die hoor je dan ook geregeld als hij aan het oefenen is in zijn schuurtje, vooral 's zomers 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
It Swarte Skiep
Schotland fan
Born to be sheep
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 20 Okt 2011, 19:25 » |
|
Misschien moeten we toch onze Dun maar weer eens gaan laten onderzoeken dat is voor het laatst in 1974 gedaan .
Hebben jullie een eigen Dun ??  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
Administrator
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 20 Okt 2011, 20:19 » |
|
Mooie tips en foto's hier 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Ingrid
|
|
|
Freerk08
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 20 Okt 2011, 21:16 » |
|
Peoples allemaal fantastische tips enzo geweldig. En daar is het hier toch om te doen. Dank allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EllenC
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 21 Okt 2011, 10:07 » |
|
Hebben jullie een eigen Dun ??  ons croft is er naar vernoemd Duneira ( of Duniera volgens Royal Mail's adres) helaas is een groot gedeelte van de Dun geplunderd door vroegere crofters om de stenen voor huizen te gebruiken en lijkt het nu meer op een lawine van stenen . hier kan je er meer over lezen http://canmore.rcahms.gov.uk/en/site/22498/details/ardnamurchan+dun+an+eididh+duneira/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MacJos
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 21 Okt 2011, 10:10 » |
|
Skiep, dank voor dat weggetje bij Strontian! Die gaat op de todo voor volgend jaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
macstonemountain
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 21 Okt 2011, 17:21 » |
|
Wij zijn is via Tobermory - Kilchoan naar Skye gereden en toen zijden we Ardnamurchan daar moeten we is langer verblijven ! maar het is er nog niet van gekomen.
Ellen heb jullie site bekeken maar kun je bij jullie ook Camperen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 21 Okt 2011, 18:54 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
macstonemountain
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 21 Okt 2011, 20:06 » |
|
Bedoel ook met de camper ... dus camperen  .... kamperen dus !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EllenC
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 21 Okt 2011, 20:42 » |
|
nee, dat gaat hier niet we hebben alleen 2 stacaravans en hopelijk in de toekomst 1 of 2 chalets wij hebben geen aparte douches of toiletten dus campers en tenten verwijzen we naar Resipole
|
|
|
|
|
|
|
|
|
macstonemountain
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 21 Okt 2011, 21:50 » |
|
Nou jammer !
Bij Resipole zijn we wel is gestopt, maar ziet er op de plaatjes mooier uit dan in het echt, ook jammer van die weg er tussen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
Administrator
|