Eerst even een stukje geschiedenis

Mijn eerste keer Schotland was in 1996 toen ben ik samen met een vriend met de motor naar Schotland gegaan.
We wouden eigenlijk naar Ierland maar omdat we lazen en hoorden dat de wegen daar zo slecht waren, zijn we toen naar Schotland gegaan.
Het was geweldig en ik voelde me meteen op mijn plaats, we hadden een tentje bij ons en af en namen af en toe een B&B.
We hebben zelf een keer met ons tentje bij de vuurtoren van Corran ferry gestaan we wouden eigenlijk overnachten in het Ardgour Hotel maar er was geen plaats meer en toen zij de eigenaar; zet je tentje maar in het gras onder de vuurtoren geweldig ! we konden s'avond kruipend de tent in !
Elke avond de pub in en veel leuke dingen mee gemaakt, waar onder onze vriendschap met Sean en Gillian die we nu nog steeds bezoeken.
En met de motor was het zo mooi je kon alles zo goed ruiken en mee maken, dat gevoel was ik later met de auto wel kwijt.
Zo ook de spraatje tussen door, met de motor heb je meer aanspraak maar ach dat heb ik nu met de Laro ook weer !
1997 zijn we met de motor naar San Marino geweest (GP van Imola) maar het jaar erop zijn we toch weer met de motor naar schotland gegaan, had toen net wat met Lies maar toch nog met je vriend op vakantie gaan ...das karakter hahaha
Het jaar erop met Lies gegaan mijn vriend Albert (ja echt waar) kreeg verkering met Lies haar zusje, als je vrienden wil blijven en elkaar wil blijven zien moet je gewoon elkaars familie maar worden ...

Maar goed Lies ook helemaal weg van het mooie land en de rest weten de meesten op dit forum wel, still in love

Maar met Lies was het toch iets anders hè, elke avond in de kroeg dat was er niet meer bij maar we waren wel met de motor, Lies ook en met een tentje maar het waren wel de mooiste vakantie en denk er nog vaak aan terug.
Maar goed Albert en ik worden in december alle bij 40 jaar, wat nu mooier om dat te vieren met een weekje Schotland met zijn tweeën op de motor, just like the old days

Dat vond Ap ook een prima idee alleen ik heb geen motor meer (die heb ik 10 jaar geleden verkocht toen ik me op het mountainbiken stortte) hij is altijd motor blijven rijden (Lies ook) maar dat met die motor gaat helemaal goed komen.
Dus nu gaan we in mei volgend jaar naar Schotland op de motor, geen tentje maar lekker in een B&B.
Ben al bezig met de route en Ap heeft al een paar gebieden aan gegeven waar hij heen wil dus zit nu een beetje te kijken hoe we die week gaan indelen.
Heb er zo veel zin in, dat ik het gewoon ff wou delen met jullie !

Albert