Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 16:20

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Werken in Schotland  |  Topic: Nederlandse collega gezocht in Ayrshire, Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nederlandse collega gezocht in Ayrshire, Schotland  (gelezen 2034 keer)
Jazz
Schotland fan

« Gepost op: 27 Sep 2011, 16:11 »

Het is weer zover! Mijn werkgever zoekt weer per direct een Nederlander sales vertegenwoordiger met de volgende kwalificaties:

- Gewenst: Ervaring of affiniteit met voedsel(technologie) en/of Life Sciences/Microbiologie
- Essentieel: Ervaring of affiniteit met verkoop, demonstraties, presentaties etc.
- Iemand die bereid is om vanuit Schotland te werken en 1 a 2 keer per maand naar Nederland te reizen
- Nederlands sprekend en een goede beheersing van de Engelse taal

Wij bieden:
- Een goed salaris + bonussen
- Permanente positie binnen een zeer goed lopend bedrijf op een prachtige locatie (westkust, Ayrshire)

Geïnteresseerd in deze uitdaging en wil je meer weten, of weet je iemand die interesse zou kunnen hebben? Stuur mij dan even een berichtje via het forum plus je e-mailadres, dan stuur ik je meer informatie toe

Life is a waste of time.. Time is a waste of life.. Get wasted all the time.. And you'll have the time of your life!
Jazz
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Okt 2011, 15:15 »

Niemand op zoek naar een baan in Schotland?  Wink

Life is a waste of time.. Time is a waste of life.. Get wasted all the time.. And you'll have the time of your life!
skye
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 07 Okt 2011, 18:21 »

het is mijn vakgebied niet  Nee!!!

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 07 Okt 2011, 19:36 »

De mijne wel, maar ik vind het een beetje te ver weg  icon_scratch
De uitstapjes naar Nederland spreken me wel heeeeeeel erg aan  laughing7
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 07 Okt 2011, 20:31 »

Andrea er is toch een goede treinverbinding van Glasgow naar Ayrshire, misschien kan je wel van huis uit werken en maar 1 of 2 dagen reizen.??

en die demo's geven zullen ook overal verspreidt zijn.
wie niet waagt wie niet wint

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 07 Okt 2011, 20:44 »

Ellen: ik heb al "gewaagd" dwz info ingewonnen  icon_thumleft Maar er kan niet van huis gewerkt worden  nono
Het bedrijf is buiten Ayr en ik herinner me afgelopen winter nog erg goed  icon_scratch, had al moeite om in de stad te komen, wat ik normaal in 15 min met de auto doe, ja ik ben wat verwend laughing7
De demonstraties/presentaties zijn allemaal in Nederland en dat onderdeel zie ik heeeeeelemaal zitten  Aye.

EllenC
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 08 Okt 2011, 11:05 »

jammer Andrea , die reisjes erbij maken het wel heel aantrekkelijk he  icon_sunny

Bute
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 08 Okt 2011, 15:23 »

Wat jammer, Andrea!  Klonk wel ideaal: betaald worden voor reisjes naar Nederland.............. (had al bijna een boodschappen-lijstje voor je geschreven,  tongue3)
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 08 Okt 2011, 15:33 »

Wat jammer, Andrea!  Klonk wel ideaal: betaald worden voor reisjes naar Nederland.............. (had al bijna een boodschappen-lijstje voor je geschreven,  tongue3)

LOL Bute  icon_thumleft
Jazz
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 10 Okt 2011, 09:04 »

Jammer Skye!

Andrea nogmaals bedankt voor de reactie, jammer van de afstand! Het halve bedrijf hier woont in Glasgow en gaat elke dag op en neer. In de winter is dat af en toe inderdaad lastig  icon_scratch Maar daar wordt vrij flexibel mee omgegaan. Thuiswerken is vrij onmogelijk omdat er regelmatig vergaderingen/trainingen etc. zijn en het is toch handig om daarvoor op kantoor aanwezig te zijn.

Ik ben zelf voor mijn job naar Ayrshire verhuisd en vind het daar heerlijk, is dat geen optie?  laughing7 Ik heb zelf niet zoveel met grote steden als Glasgow.

De demo's zijn door heel Nederland, je hebt dus ook een rijbewijs nodig om een beetje behoorlijk te kunnen reizen (met huurauto). Ideaal voor diegenen die graag nog naar Nederland gaan, kun je gelijk familie bezoeken of dropvoorraden inslaan etc. Smiley 

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 10 Okt 2011, 10:16 »

Ha Jazz,

Ja Glasgow is een grote stad, maar.............Bearsden is een groene buitenwijk en met 5 minuten tussen de schapen, haha.
Dus verhuizen gaat het echt niet worden  tongue3

Ja jammer, dat Ayr niet dichter bij Bearsden ligt  wave

Eagleheart
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 03 Nov 2011, 15:19 »

vooral dat goed salaris spreekt mij wel erg aan... in vergelijking met die luizen salaris bij IBM Greenock  Embarrassed
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Werken in Schotland  |  Topic: Nederlandse collega gezocht in Ayrshire, Schotland
Ga naar: