Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 16:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: Het is bijna zover...!!!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Het is bijna zover...!!!  (gelezen 1093 keer)
Jolinda
Schotland fan

« Gepost op: 06 Aug 2006, 18:38 »

Dinsdag 8 augustus vertrek ik voor 10 dagen naar het mooie Schotland. Deze keer voor het eerst met een georganiseerde bus-hotelreis. Ben benieuwd hoe me dit bevalt! Uiteraard horen jullie alle verhalen zodra ik weer terug ben. Iedereen die nog weg gaat, veel plezier toegewenst!!!

Groeten van Jolinda.   flag
Teije
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Aug 2006, 19:05 »

Heel veel plezier Jolinda, we zijn benieuwd hoe zo'n georganiseerde reis bevalt, dan hebben we weer een nieuw soort ervaring erbij.
Geniet ervan (en ook alvast de anderen die weggaan en die we per ongeluk misschien vergeten uit te zwaien).
 wave
charivy
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Aug 2006, 19:21 »

Wauw, hoe bedoel je ik ben jaloers

Ik wens je  een fijne vakantie toe .
En uiterraad willen we alles horen
angel
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Aug 2006, 19:33 »

Heel veel plezier!!!! Weet zeker dat je het helemaal super gaat vinden en zoals Teije al zei hou ons op de hoogte!!! Ben heel nieuwsgierig hoe je het vindt!!!!? bagpiper
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Aug 2006, 19:40 »

Alvast heel veel plezier toegewenst! Waar gaat de reis allemaal naartoe?

Ik ben ook benieuwd hoe zo'n georganiseerde reis is hoor, ik zie toch altijd weer zo'n bus met 60-plussers voor me (op de vakantiefoto's van mijn Peter-Langhour-reizende ouders in ieder geval tongue3 no offence hoor!)

wave
Jolinda
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 06 Aug 2006, 21:23 »

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zelf ook aan die 60-plussers gedacht, maar uiteindelijk gaat het om het land en ik zie het maar zo: als iemand Schotland als vakantieland kiest, moet er toch mee te praten zijn...

Groetjes van Jolinda.  wave
marga
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 07 Aug 2006, 15:18 »

He Jolinda, heel veel plezier aankomende dagen in Schotland!!
Misschien komen we elkaar wel tegen, ik heb afgelopen zaterdag een grote tatoe op mijn
linkerbil laten zetten met de Nederlandse vlag zodat je me herkent laughing7 laughing7 sorry, heeel flauw!!
Nee hoor, veel plezier en iedereen die ik vergeten ben een goede reis toe te wensen natuurlijk ook!
Wij gaan volgende week maandag met de boot richting Newcastle..en dan maar richting Highlands bagpiper

SPANNEND!!!!!

groetjes
Marga
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 07 Aug 2006, 17:18 »

een hele fijne reis toegewenst ook van mij en ik ben ook zeer benieuwd naar deze reiservaringen hoor.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: Het is bijna zover...!!!
Ga naar: