McErnootje
Schotland fan
Je zit niet vast waar je zit tenzij je dit besluit
|
 |
« Gepost op: 05 Aug 2006, 20:16 » |
|
Wij zijn (zoals onze naam al aangeeft) grote rapalje fans. In de loop der jaren hebben we aardig wat foto's genomen van "onze" jongens ze staan op www.celticfolkfanpage.nlVoor diegene die ze nog niet kent kijk op www.rapalje.com en ontdek.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marien
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 05 Aug 2006, 20:27 » |
|
Ze zijn dit weekend ook weer op Castlefest in Lisse. Zo ook Omnia. Wij gaan er zoals het er nu uit ziet heen.
|
|
|
|
|
|
DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!! http://W
|
|
|
McErnootje
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 05 Aug 2006, 20:30 » |
|
wij gaan als alles mee zit volgende week naar alkmaar, ook leuk (enne ook omnia kennen wij goed) zowel rapalje als omnia hebben op ons trouwen gespeeld (dream come true)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marien
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 05 Aug 2006, 20:33 » |
|
Wauw, dat is leuk zeg! Dan hebben jullie vast een keifeest gehad!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marien
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Aug 2006, 21:08 » |
|
Vandaag bij Castlefest geweest. Omnia, Faun en Rapalje speelden er, en Rapalje maakte er weer een feestje van (met 2x terugkomen na het "We want more"  ). Op de foto zie je mij met op de achtergrond Rapalje  De overige foto's van het festival, staan Hier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gwasee
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 28 Sep 2006, 08:55 » |
|
oe, rapalje is echt leuk, als ik de muziek hoor heb ik weer helemaal zin in een reisje naar schotland?  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kc
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 25 Jan 2007, 23:41 » |
|
Begin augustus is Rapalje te zien op http://www.castlefest.nl/ (in Nederland, Kasteel van Keukenhof) (3-4-5 augustus 2007). En vermits het al v??l te lang geleden is, dat ik de Mediaeval Baebes heb gezien, lijkt mij een weekend Nederland in begin augustus een must. Als je op die site nog wat rondneust, zal er ook een Schots kampement zijn (ClanMacBran uit...Nederland).? "Re-enacting" heet zoiets ?? Doen mee aan de kinderveldslag?  ?  (Doet me een beetje denken aan het vorig jaar bezochte Vikingdorp ergens in de Limburg) Ik zie net dat Marien in 2006 daar geweest is.? Ze komen dus terug in 2007.? En de Baebes ook  ! Koen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Jan 2007, 08:02 » |
|
En op 3 juni speelt Rapalje ook op het Schotland Festival in Dordrecht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Jan 2007, 09:22 » |
|
Op het festival in Dordrecht in juni komt CanMacBran ook zag ik op de website, ziet er gaaf uit! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
isapaardje
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 06 Mrt 2007, 16:00 » |
|
http://www.rapalje.com/music/low/11.htmlDe live DVD is onlangs bij ons in De Groene Engel in Oss opgenomen. Wij hadden helaas geen tijd die dag. Leek me wel erg leuk. Op hun site is diverse muziek te horen. Hierboven een van de nummers van deze groep.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McErnootje
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 08 Mei 2007, 10:06 » |
|
clan mac bran zijn zeker leuke gasten wij kennen ze al een paar jaar en zetten een goed autenthieke nederzetting neer.
misschien komen we elkaar wel tegen daar wij gaan zeker op zondag en misschien ook wel zaterdag afhankelijk hoe rijk ik nog ben na ons weekje schotland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kc
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Jul 2007, 12:07 » |
|
Eindelijk ! Het programma (met dag en uur van optreden) van Castlefest is uit. We wilden maar 1 dag gaan, zo vlak voor ons vertrek naar Schotland. Maar dan kunnen we niet "alle"  groepen zien en horen die (waarschijnlijk) goed klinken in onze oren. (volgens beschrijving / bespreking op de site van Castlefest). Vermoedelijk dus vrijdag én zaterdag, 1 of 2 overnachtingen in de buurt, zondag even overhuis en maandag naar de boot. Ook nog langs de dierenarts voor verplichte inenting voor de poes (24 à 48 uur vóór check-in). 't Wordt nog druk ...  Koen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Jul 2007, 20:31 » |
|
Toevallig hadden we het vandaag over Rapalje (moest een ringtone van komen op de nieuwe GSM) dus ik keek op hun site voor muziek-clips. Zag ik tot mijn verbazing dat ze vandaag optraden in de buurt. In het openluchttheater van de Gelderse Roos (instelling voor geestelijke gezondheidszorg) in Wolfheze. En nog gratis entree ook! Omdat dit maar 25 min. bij ons vandaan is, zijn we er meteen naartoe gegaan en we hebben een fijne middag gehad. En het concert werd afgesloten met het bewijs van wat een echt Schot onder zijn kilt draagt, niets! Op de klanken van "The wild rover" tilden ze hun kilt ("pull up your skirt") op en toonden het publiek hun blote billen......  Over Castlefest, hier foto's van ons bezoek van vorig jaar. Gezien het programma gaan we, bij redelijk weer, zeker weer op zondag. Omnia en Rapalje!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 15 Jul 2007, 20:43 » |
|
 Ik zie net de datum 3,4 en 5 augustus. Dan zitten we nog aan de andere kant van de Noordzee (leuker, maar helaas wel op de terugreis). Geen Castlefest voor ons dit jaar dus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kc
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 16 Jul 2007, 11:08 » |
|
Ik ga zeker met mooi weer zaterdags,dan heb je alle bands en vuurwerk enzo Dat is het hem juist : het lukt niet om alleen op zaterdag te gaan, wegens overlapping van groepen (die ik wil horen) op het kleine en grote podium. Is er op zaterdag vuurwerk ? Op vrijdag (lees ik) "vuurshow". Na het laatste optreden op zaterdag, staat er niets meer  . 'k Dacht dat we dan vroeg in ons bed konden...  Koen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
macstonemountain
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 17 Feb 2008, 11:17 » |
|
Beetje een oude topic ..... maar wij gaan 8 maart in Lochem naar Rapalje met als special gast David Myles, ben benieuwd lijkt me errug leuk ! Albert "Vurige Kelten" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goud
Schotland fan
www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 17 Feb 2008, 11:58 » |
|
David is een grandiose doedelzak  speler. Speelde tot vorig jaar bij de City Of Amsterdam Pipe Band. Is daar gestopt en speelt nu bij Rapalje. Wij hebben ze vorig jaar in Lelystad gezien. Ook de dansers zijn de moeite waard.  Margolia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 21 Mrt 2008, 12:44 » |
|
31 mei en 1 juni treden ze weer op tijdens het Keltfest.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 21 Mrt 2008, 19:19 » |
|
Wij zien ze volgende week vrijdag spelen in Balk. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
macstonemountain
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 22 Mrt 2008, 11:20 » |
|
Was erg leuk, wat kunnen die lui spelen zeg ! Alleen in zo'n schouwburg ... tja zie ze liever in een café of op een festival !
En jammer Keltfest valt in het zelfde weekend als een mountainbike marathon in Saarschleifen ....
Albert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Mrt 2008, 09:32 » |
|
Wij zijn gisteren naar rapalje geweest in Balk. Wat een feest en wat een muzikaal talent zeg...... Het was in één woord geweldig. Ik weet niet hoe ze op een Keltfeest spelen of in een cafe, maar hier hadden ze hun eigen cafeetje gecreeërd en ze maakten er een waar spektakel van hoor. Had ze vantevoren al gehoord op Youtube, en het kon mij niet echt bekoren, had ook echt zoiets van, oke, zal ze eens live beluisteren. ben toch blij dat we gegaan zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 30 Mrt 2008, 15:41 » |
|
grappig. Ik was een paar dagen weg met mijn zus. Zaten we in Zaltbommel te eten in een brasserie, kwam daar iemand vragen of ze een poster op mochten hangen, van Rapalje. Die komen begin april in Zaltbommel. Ik heb ze nu een paar keer gezien op het schotlandfestival en elke keer als zij optraden was er erg veel publiek en een hele leuke sfeer, veel mensen die meedansten enzo. Ze kunnen inderdaad heel goed een leuke sfeer maken die jongens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
It Swarte Skiep
Schotland fan
Born to be sheep
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 18 Apr 2008, 18:21 » |
|
Wij hebben kaartjes voor 25 april in Drachten. Nog medeforumers in de zaal ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|