Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 15:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Reizen van New Castle naar Silverglades
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Reizen van New Castle naar Silverglades  (gelezen 2194 keer)
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 26 Jan 2012, 18:16 »

waarom ga je dan niet met de bus ?

dan ben je voor £ 26 p.p. heen en terug van Newcastle naar Aviemore met Megabus

cimera
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 26 Jan 2012, 19:06 »

Serieus? Dat is nog niet tegen me gezegt.
Heb je misschien iets waar ik dit kan boeken?
Of moet dit ter plekke?
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 27 Jan 2012, 12:26 »

Tja, we willen allemaal wel helpen, maar we zijn hier geen reisbureau  laughing7 en wat dacht je van googelen op Megabus ?

Ik begrijp dat jullie nog geen boot of accomodatie geboekt hebben en al in februari willen komen ? En wat willen jullie eigenlijk gaan doen?
Wandelen, fietsen, wat rondhangen ? Zonder auto is het allemaal wat lastig, zeker omdat je in februari korte dagen hebt en het kan erg nat en/of koud zijn.

Je wilt dit vast niet horen  laughing7, maar als je mijn zoon was zou ik zeggen: spaar nog even door, wordt ondertussen een paar jaartjes ouder, zodat je met een auto kan komen/ rondtoeren en ga dan genieten van een geweldige vakantie in Schotland  icon_thumleft
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #28 Gepost op: 27 Jan 2012, 13:56 »

Of moet dit ter plekke?

he hallo,  ik had je in september al gewezen op de mogelijkheid om met Megabus te reizen en dat het zo goedkoop was.
 Kom op , een beetje ondernemingslust en je komt een heel eind. We hoeven toch niet alles voor je uit te zoeken?? Ik dacht dat de jeugd van tegenwoordig zo computer savvy was.

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #29 Gepost op: 28 Jan 2012, 02:49 »

Ik dacht dat de jeugd van tegenwoordig zo computer savvy was.

laughing7

@Andrea: Ik ben 25 en heb mijn rijbewijs, maar ik vind het persoonlijk nog een hele stap om hier te gaan autorijden... Links rijden zal vast snel wennen, zoals dat het ook doet met lopen en fietsen, maar pfoei! Cheesy
In ieder geval raad ik gewoon een rondtour aan met een bus als je nog zo jong bent. Dan zie je waarschijnlijk meer dan als je alleen met ov reist. En bovendien is het makkelijker, voor zo een eerste keer naar Schotland.

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Reizen van New Castle naar Silverglades
Ga naar: